اپلیکشن اندرویدی تقویم رنگی رنگی، دانلود کنید

ممتازنیوز:

تقویم ها با زندگیمون گره خوردن. امکان نداره کسی پیدا بشه که از تقویم استفاده نکنه. ولی تا جایی که یادمون میاد تقویم ها همه شبیه هم بوده اند. به غیر از کمی تغییرات ظاهری در طرح و جلدشون، همیشه همون روزها با همون مناسبات تکراری که هممون دیگه تقریبا حفظ شدیم تکرار می شن. اینجا اما رونمایی از یه تقویم متفاوته. تقویمی که هر روز رو براتون تبدیل به یه روز خاص می کنه. تقویمی که برای بهتر و خوشحال تر شدن زندگی کمکتون می کنه.

com.rangi.calendar1

تقویم رنگی رنگی یه تقویم سالانه خوشگله، که برای هر روز یه مناسبت جدید که توی تقویم های معمولی هیچ وقت دیده نمیشه انتخاب کرده و برای اون روز بهتون پیشنهادهایی میده. مثلا “روز بی مناسبت هدیه دادن”، “روز کتاب خوندن”، “روز غذا دادن به حیوونها” یا “روز غر زدن ممنوع”! میتونید برای روز “آشپزی خلاق” یه غذای متفاوت خوشمزه ی جدید درست کنید. روزهای این تقویم رنگی منحصر به فرد و پر انرژیه و میتونه هر روز بهتون ایده های خیلی خوبی برای زندگی بهتر بده که نه فقط تو اون روز، بلکه تو بقیه ی روزهای سال هم به دردتون می خوره! این قضیه وقتی جالب تر میشه که با بقیه ی دوستانتون که تقویم رنگی رنگی رو دارن هماهنگ بشین و مثلا برای “روز بند کفشهای رنگی”، هر کدوم یه رنگ متفاوت بپوشید و از چیزهای کوچک برای خودتون سرگرمی و دلخوشی درست کنید.

com.rangi.calendar3

تقویم رنگی رنگی برگرفته از مجله ی اینترنتی رنگی رنگیه (www.rangirangi.com). رنگی رنگی یه نشریه مجازیه که سعی می کنه همه رو تشویق به داشتن زندگی شاد و سالم بکنه، وپیشنهاداتی برای رنگی شدن زندگی آدمها بده. این تقویم هم براساس دیدی که یه رنگی رنگی به دنیا داره تهیه شده. برای کلی از پیشنهاداتی که برای روزهای تقویم رنگی در طول سال می بینید، میتونید از خود سایت رنگی رنگی کمک بگیرین. مثلا چند تا دستور پخت غذا یا چند تا کاردستی که راحت میشه درست کرد رو یاد بگیرین و به هنرهاتون اضافه کنین.

تقویم رنگی رنگی رفته رفته روحیه تون رو شادتر و سالم تر می کنه. این اپلیکیشن یادآوری ایه برای هر روز خوب بودن.

دریافت اپلیکشن

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.