اپلیکیشن فیفا برای پخش مستقیم مسابقات فوتبال روی موبایل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(FIFA) که برای همه علاقمندان به ورزش فوتبال نامی آشنا محسوب می‌شود، اعلام کرد که ضمن انجام قرعه‌کشی مخصوص مسابقات جام جهانی در هفته آینده، ابزار موبایلی خود را هم عرضه کرده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این ابزار برای گوشی هوشمند آیفون، رایانه لوحی iPad و تمام دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است و FIFA در توضیح آن اعلام کرده است که ابزار یاد شده قادر است تمام اطلاعات مربوط به صدها مسابقه فوتبال که در سراسر جهان برگزار می‌شود را ارایه دهد.
 
اطلاعاتی که در این ابزار موبایلی ارایه می‌شود از مسابقات محلی گرفته تا وقایع بین‌المللی را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله این اطلاعات می‌توان به تاریخ برگزاری مسابقات، خبرها و دیگر نکات مربوط به بازی‌های جذاب اشاره کرد.
 
نکته جالب در مورد ابزار موبایلی یاد شده این است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در تاریخ ۶ دسامبر به صورت مستقیم قرعه‌کشی مخصوص مسابقات جام جهانی فوتبال را ملاحظه کنند.
 
در این اتفاق جدول مربوط به بازی‌ها، نقشه راهنما برای برگزاری مسابقات در برزیل و مشخصات تیم‌ها با جزییات کامل اعلام می‌شود. 
 
لازم به ذکر است که در این ابزار موبایلی تصاویر ویدیویی از FIFA TV Studio و همچنین آرشیو FIFA منتشر خواهد شد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.