اپلیکیشن پیام رسان بلک بری برای اندروید و iOS عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بلک‌بری نهایتا از انتشار یافتن نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن پیام‌رسان خود که مدت‌ها منتظرش بودیم خبر داد. این شرکت می‌گوید کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را در گوگل پلی، اپ استور اپل و فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ بیایند. دانلود این برنامه رایگان است.
 
 
به گزارش وبلاگینا از وبلاگ رسمی بلک بری، پیش‌تر یک نسخه iOS از این اپلیکیشن عرضه شده بود، اما به سبب فشار بسیار تقاضای کاربران به روی سرورش متوقف شد. در نتیجه، بلک بری آغاز به کار نسخه اندرویدی را نیز به تعویق انداخت و اظهار کرد مدتی زمان می‌برد تا امور مربوط به عرضه این نسخه به سامان برسد.
 
این شرکت می‌گوید تا کنون ۶ میلیون نفر برای دریافت اطلاعات دربارهٔ اپلیکیشن پیام‌رسانی ثبت‌نام کرده‌اند به علاوه اعلام کرده است ۱ میلیون کاربر اندروید "از نسخه اندرویدی منتشر نشده BBM استفاده می‌کرده‌اند."
 
اطلاعات انتشار یافته از بلک‌بری به شرح زیر می باشند:
 
اپلیکیشن پیام‌رسانی بلک‌بری برای اندروید و یا آیفون را دانلود کنید
اپلیکیشن را نصب کنید، بازش کنید وآدرس ایمیل خود را وارد کنید
زمانی که دسترسی‌تان ایجاد شد بلک‌بری برایتان ایمیل ارسال خواهد کرد
برای بعضی اشخاص دیدن اپلیکیشن پیام‌رسانی بلک‌بری که بالاخره پایش را از اکوسیستم در حال رشدش فراتر گذاشته است، بسیار فوق‌العاده است. اما برای سایرین این مسئله که این شرکت اپلیکیشن را برای پلتفرم‌های مختلف طراحی کرده است شگفت‌آور است. انتشار یافتن این اپلیکیشن، که با تلاش‌‌های سرهم بندی برای آغاز به کارش شناخته می‌شود، زمانی صورت گرفته است که اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی اندرویدی و iOS بسیاری از جمله اسکایپ، گوگل تاک، آی مسیج، واتز اپ و دیگر اپلیکیشن‌ها در بازار بودند.
 
بلک‌بری پیشتر گفته بود که نسخه‌های اندروید و iOS این اپلیکیشن به ترتیب در روزهای ۲۱ و ۲۲ ماه سپتامبر منتشر خواهند شد. اما انتشار یافتن این نسخه‌ها یک ماه بیشتر از آنچه گفته بودند طول کشید.
 
این خبرها یقینا خبرهای خوبی برای بلک‌بری می باشند و این شرکت لازم است هر چه که می‌تواند از این شرایط به دست آورد. اشخاص بسیاری از این شرکت اخراج شده‌اند و بنابر شایعات مطرح شده شرکت قابلیت آن را پیدا کرده است توسط گروهی به سرپرستی فرفکس فاینانشال و یا شاید لنووو خریداری شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.