اپلیکیشن”Angry Birds” در تلویزیون هوشمند سامسونگ!!

انگری بردز، همان پرنده‌های بازیگوش و دوست‌داشتنی این‌بار با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، شما را به ادامه بازی دعوت می‌کنند! بدون استفاده از کنترل و تنها با حرکات دست برای اولین بار از هیجان بازی “Angry Birds”بر روی تلویزیون هوشمند۲۰۱۲ سامسونگ لذت ببرید سامسونگ برای اولین بار در جهان، اپلیکیشن “Angry Birds”را جهت اجرا در تلویزیون هوشمند آماده کرده است.

 

 Angry Birds

 

بازی “Angry Birds” لحظات شاد و مفرحی را به خانه‌های شما می‌آورد.

 

در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیرکمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند.

 

تجربه این بازی دوست داشتنی، این بار به لطف تکنولوژی Motion Control یا “کنترل با حرکت دست” سامسونگ میسر شده که بسیار هیجان انگیزتر از تجربه انجام این بازی بر روی صفحه موبایل است و شما می‌توانید از حرکات دستتان برای انجام بازی استفاده کنید.

 

سامسونگ اخیرا اعلام کرد که اپلیکیشن “Angry Birds” در سراسر جهان در اختیار کاربران تلویزیون هوشمند قرار گرفته است.

 

این بازی یکی از برجسته‌ترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند، در سراسر جهان است. خبر خوش برای کاربرانی که با این بازی آشنایی بیشتری دارند آن است که با استفاده از حرکات دست می‌توان زاویه پرتاب شخصیت‌های این بازی هیجان انگیز را بسیار افزایش داد که این قابیلت در هنگام اجرای این بازی در صفحه موبایل وجود ندارد.

 

همچنین کاربران برای ساعت‌های طولانی می‌توانند از اجرای این بازی بر روی صفحه بزرگ تلویزیون هوشمند خود لذت ببرند این در حالی است که چنین تجربه‌ای بر روی صفحه موبایل به دلیل اتمام باطری موبایل بعد از مدتی ممکن نیست.

 

قابل ذکر است که شرکت سامسونگ در ابتدای این بازی صفحه راهنمایی که نشان‌دهنده چگونگی اجرای این بازی توسط حرکات دست می‌باشد را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

بعد از موفقیت کم‌نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتّکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه‌رو شدند.

 

این بازی تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به‌روزرسانی جدید همراه ‌است. از زمان ارائه اولین نسخه این اپلیکیشن، یعنی نوامبر ۲۰۰۹ ، “Angry Birds” بیش از ۱ میلیارد بار توسط کاربران سیستم عامل‌های مختلف، دانلود شده است.

 

این بازی چهار قسمت فوق العاده با ۱۰۵ مرحله هیجان انگیز را دارا است. شخصیت‌های جالب و بامزه بازی، به همراه داستانی متنوع، این بازی را در قلب بسیاری از کاربران جای داده است.

 

با بهره‌گیری از تکنولوژی “کنترل با حرکت دست” یا Motion Control، مشتریان سامسونگ می‌توانند از تعامل کاربر با بازی مورد نظر بر روی صفحه تلویزیون هیجان زیادی حاصل می‌شود زیرا کاربر صفحه بازی بسیار بزرگ‌تری در تلویزیون نسبت به موبایل در اختیار دارد.

 

همچنین کاربر می‌تواند از صدای هیجان‌انگیز این بازی نه تنها از طریق تلویزیون بلکه از طریق سینمای خانگی خود نیز لذت ببرید.

 

تا آنجا که تحقیقات نشان داده است دلیل اصلی خریداری موبایل هوشمند برای بسیاری از کاربران بهره بردن از لذت بازی “Angry Birds” است که با امکان دسترسی این کاربران به این بازی در صفحه بزرگ تلویزیون‌های هوشمند هیجان آن نیز برای آنان بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع:ایتنا

تکنولوژی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    خیلی جالبه اگه فقط بگین چطور دانلود کنیم ممنون میشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.