اپل اعلام کرد: با یک بروزرسانی مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ را حل خواهدکرد

اپل اعلام کرد که مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو با آپدیت نرم‌افزاری حل می‌شود.

اپل اعلام کرد: با یک بروزرسانی مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ را حل خواهدکرد

به گزارش ممتاز نیوز، طی چند روز گذشته گزارش‌های مربوط به لرزش ناگهانی دوربین آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، سروصدای زیادی به راه انداخت، حالا اپل به این گزارش‌ها واکنش نشان داده و گفته هفته‌ی آینده با انتشار آپدیت نرم‌افزاری، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

اپل می‌گوید این مشکل به هیچ عنوان سخت‌افزاری نیست و به طور کامل مربوط به نرم‌افزار محسوب می‌شود. این شرکت تاریخ دقیق انتشار آپدیت موردنظر را اعلام نکرده و ظاهرا کاربران برای برطرف کردن این مشکل باید حداقل یک هفته منتظر بمانند.

در رابطه با این مشکل هم باید بگوییم که تعداد زیادی از کاربران اعلام کرده‌اند حین استفاده از دوربین اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ‌چت، به طور ناگهانی با لرزش شدید دوربین اصلی روبرو می‌شوند و در این میان حتی صدای شدیدی هم به گوش می‌رسد. ظاهرا همین لرزش شدید، منجر به به آسیب رسیدن به قطعاتی از دوربین می‌شود و یکی از یوتیوبرهای معروف گفته که بعد از این جریان، دوربین موردنظر حتی در اپلیکیشن اصلی دوربین هم دیگر قادر به فوکوس کردن نبوده و او در نهایت با مراجعه به اپل استور، آیفون جدیدی دریافت کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا آسیب مربوط به این لرزش شدید دائمی است یا نه.

اپل دلیل اصلی بروز این مشکل را اعلام نکرده است.

باید خاطرنشان کنیم دوربین اصلی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از نسل جدید لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد که طبق ادعای اپل، در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد. در هر صورت با توجه به وعده‌ی اپل، تا چند روز آینده شاهد برطرف شدن این مشکل خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.