اپل بدنبال معرفی محصولاتی جدید در سال ۲۰۲۴، مک بوک “۱۲، iMac ارزان قیمت و محصولاتی دیگر

ممتازنیوز:

اپل بدنبال معرفی محصولاتی جدید در سال 2014، مک بوک 12، iMac ارزان قیمت و محصولاتی دیگر

Ming-Chi تحلیلگر معروف KGI Securities از انتظارات خود در مورد محصولات آینده اپل می گوید. براساس گزارش ۹to5Mac وی پیش بینی کرده که در آینده شاهد مک بوک ۱۲ اینچی اپل با صفحه نمایش رتینا، آیپد نسل ششم با رزولوشن صفحه نمایش بالاتر و یک مدل آی مک با قیمت پایین تر خواهیم بود. جزییات این محصولات اپل از سوی Ming-Chi اینگونه اعلام شده است.

مک بوک ۱۲ اینچی با صفحه نمایش رتینا و همراه با طراحی جدید:

عرضه در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۲۴، صفحه نمایش ۱۲ اینچی با قابلیت حمل آسان همانند نسخه ۱۱ اینچی، صفحه نمایش با رزولوشن بالا (رتینا)، سبک تر و باریک تر از مک بوک ایر همراه با یک ساختار تاشو جدید، استفاده از تراشه اینتل نه پروسسور A8 اپل، قیمتی پایین تر از نوت بوک های فعلی اپل.

iMac ارزان قیمت:

این محصول در سال آینده عرضه می شود، این مدل به اپل کمک خواهد کرد تا به رقابتی جدید تر با دسکتاپ های ویندوزی بپردازد، انتظار می رود که این مدل آی مک فروش کلی این دستگاه را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش دهد، عرضه در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۲۴.

نسل ششم آیپد:

صفحه نمایش ۹.۷ اینچی همانند آیپدهای فعلی، صفحه نمایشی با رزولوشن و PPI بالاتر از صفحه نمایش آیپد با صفحه نمایش رتینا (افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی PPI)، نسل سوم آیپد مینی دارای صفحه نمایش رتینا با رزولوشن  ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل خواهد بود.

علاوه بر این محصولات شایعاتی در مورد مدل های ۴.۷ و ۵.۷ اینچی آیفون وجود دارد.

iclarified

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.