اپل دو آیفون تازه عرضه می‌کند

۲۳فروردین۱۳،

ژوئیه امسال مدل ارزان‌ قیمت گوشی هوشمند آیفون و همچنین مدل پیشرفته و تازه آن با نام آیفون S5 را خواهیم دید.
یکی از تحلیل‌گران روزنامه وال‌استریت که با منابع چینی آگاه از فعالیت‌های شرکت اپل صحبت کرده، توضیح داده است که ژوئیه امسال مدل ارزان گوشی هوشمند آیفون و همچنین مدل تازه و پیشرفته این محصول را با نام آیفون ۵S در اختیار خواهیم گرفت.
به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، “برایان وایت”(Brian White) در جمع سرمایه‌گذاران مرکز Topeka Capital Markets توضیح داد که ژوئیه امسال مدل ارزان‌قیمت گوشی هوشمند آیفون و همچنین مدل پیشرفته و تازه آن با نام آیفون ۵S را خواهیم دید.
وایت در گزارش تحلیلی خود در این خصوص نوشت: «ما طی نمایشگاهی که در کشور چین برگزار شد فرصت یافتیم تا با مراکز تامین‌کننده قطعات و شرکت‌های بزرگ گفت‌وگو کنیم که از جمله آن‌ها، شرکت‌هایی بودند که با اپل همکاری می‌کنند. بررسی کلی ما در مورد فعالیت‌های اپل حاکی از آن است که هر دو محصول آیفون ارزان‌قیمت و آیفون ۵S را اپل به صورت همزمان در ماه ژوئن معرفی و در ماه ژوئیه عرضه می‌کند».
وایت توضیح داد که بخش پشتی بدنه آیفون ارزان به صورت منحنی و از جنس پلاستیک‌های رنگی ساخته شده که ضخامت آن بیشتر از آیفون ۵ است. با این وجود این محصول بازهم با قیمت بالا فروخته می‌شود و احتمال می‌رود که اپل آن را با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار کند.
برای گوشی هوشمند آیفون S5 هم وایت پیش‌بینی کرده که اپل یک فناوری شناسایی اثرانگشت برای آن درنظر گرفته است که این اتفاق بزرگترین تحول در این محصول محسوب می‌شود.
شرکت اپل طبق عادت همیشگی خود معمولا کنفرانس WWDC را در ماه ژوئن برگزار می‌کند و به همین خاطر احتمال می‌رود که امسال هم در همین کنفرانس آیفون‌های تازه معرفی شوند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.