اپوزیسیون اسراییل: نتانیاهو جنون جنگ علیه ایران دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

حزب ‘کادیما’، بزرگ ترین حزب اپوزیسیون اسراییل که روز پنج شنبه فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز نموده است، ‘بنیامین نتانیاهو’ اول وزیر این کشور را به تمایل جنون آمیز برای بمباران ایران و ترساندن رای دهندگان از خطر وقوع جنگ هسته ای متهم نمود.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، خبرگزاری ریا نووستی نوشت:  حزب چپ گرای سانتریست “کادیما” که وقتی حزب حاکم و اکنون حزب اپوزیسیون اسراییل است، حاوی بزرگ ترین فراکسیون در پارلمان این کشور می باشد. با این حال، طبق نتیجه نظر خواهی ها، ممکن است در انتخابات ماه ژانویه فراکسیون این حزب از ۲۸ به ۳ الی ۵ کرسی کاهش یابد.

“شائول مفاز” رییس حزب “کادیما” روز پنج شنبه اولین پستر انتخاباتی را با تصویر قارچ انفجار هسته ای معرفی نموده که در ذیل آن نوشته شده است: “بی بی پایمان را توی این ماجرا می کشد!”

“بی بی” نام مستعار بنیامین نتانیاهو است که بعنوان رییس حزب حاکم “لیکود” می تواند بیشترین تعداد آرا را در انتخابات ماه ژانویه به دست آورده و دولت تازه این کشور را تشکیل بدهد.

“شائول مفاز” با اشاره به این که نتانیاهو نسبت به هیچ گونه مسائل اقتصادی یا اجتماعی علاقه ندارد، تصریح نمود: “وی فقط به فکر بمباران برنامه هسته ای ایران است”.

رییس حزب “کادیما” افزود: “نباید گذاشت که تمایل نتانیاهو جامه عمل به خود بپوشد”.

قرار است انتخابات پارلمانی اسراییل ۲۲ ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.