اچ‌پی تبلت ویندوزی ElitePad 900 را برای کاربران اهل کسب و کار معرفی کرد

اگرچه اچ‌پی هنوز قادر به تولید تلفن‌هوشمند نیست اما حداقل می‌تواند یک تبلت ویندوز ۸ با پردازنده جدید اتم اینتل تولید و عرضه کند. اچ‌پی با تبلت ElitePad 900 که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ و پردازنده نسل جدید اتم اینتل است، کاربران اداری و اهل کسب و کار را هدف قرار داده و مجددا تلاش می‌کند تا وارد بازار موبایل شود. جزئیات کامل را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آیا واقعا اچ‌پی می‌تواند با تبلت ElitePad 900 خود را از رقبای خوش نام بازار تبلت مجزا نموده و نظر کاربران علاقمند به تبلت را به خود جلب کند یا ElitePad نیز همچون TouchPad با شکست روبرو می‌شود؟

متاسفانه جذابیت خاصی در مورد ElitePad 900 اچ‌پی وجود ندارد، این تبلت مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به همراه محافظه شیشه‌ای گوریلا گلس است. ElitePad 900 حدود ۶۸۰ گرم وزن و ۹.۲ میلی‌متر ضخامت دارد. HP هنوز اطلاعات کاملی در مورد پردازنده این تبلت ارائه ننموده و تنها موردی که فعلا می‌دانیم این است که این تبلت مجهز به پردازنده نسل جدید اتم – Clever Trail – خواهد بود.

ElitePad 900 همچنین دارای ۲ گیگابایت حافظه RAM و ۶۴GB حافظه ذخیره‌سازی SSD است.

HP ElitePad 900 and Docking Station Left Profile 610x610

اچ‌پی برروی لوازم جانبی این تبلت نیز کار کرده و یک کی‌برد با نام Jackets را به همراه آن معرفی نموده است، که علاوه بر صفحه‌کلید فیزیکی دو پورت دیگر را به تبلت اضافه می‌کند. کاربران می‌تواند به همراه این تبلت یک پایه داک برای ایستادن تبلت برروی میز به همراه یک قلم دیجیتال را نیز بصورت جداگانه خریداری کنند.

HP اعلام کرده که قیمت این تبلت کاملا رقابتی بوده و در ابتدای سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.