اچ تی سی وان جایزه بهترین گوشی سال را دریافت کرد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

تلفن هوشمند اچ تی سی وان (HTC One) از شرکت تایوانی اچ تی سی، جایزه بهترین گوشی سال ۲۰۲۴- ۲۰۲۴ را از انجمن صوت و تصویر اروپا دریافت کرد.

انجمن صوت و تصویر اروپا در پایگاه اطلاع رسانی خود با به کاربردن عبارت بهترین در نوع خود، دربارهٔ اچ تی سی وان گفته است: تلفن تازه اچ تی سی استانداردی تعریف کرده که سایرین در آینده به آن می رسند.

این دومین باری است که یک محصول اچ تی سی توسط این انجمن مورد تجلیل قرار می گیرد. پیش از این اچ تی سی وان اس (HTC One S) جایزه بهترین تلفن رسانه اجتماعی را در سال ۲۰۱۲ از این انجمن دریافت کرده بود. 

پیتر چو مدیر اجرایی اچ تی سی با ابراز مسرت از این اتفاق گفت: شش ماه پس از معرفی، اچ تی سی وان راه خود را به عنوان بهترین بازار ادامه داده است. ما متعهد به پیشرفت این صنعت در تمام عرصه ها هستیم.

این دستگاه با بدنه آلومینیومی دارای پردازنده چهار هسته ای و رم ۲ گیگابایتی است.

یکی از بزرگترین تغییرات و نوآوری‌های ایجاد شده در HTC One، مربوط به دوربین آن است. HTC به جنگ مگاپیکسل دوربین گوشی‌های هوشمند پایان داده و با معرفی فناوری Ultrapixels، یک جهش بزرگ در کیفیت دوربین گوشی‌های تلفن همراه ایجاد کرده است.

این دستگاه اندرویدی از زمان معرفی در فوریه ۲۰۲۴ جوایز متعددی را در این صنعت دریافت کرده که در آن میان می توان به بهترین دستگاه موبایل انجمن سیستم جهانی ارتباطات موبایل و مدال طلا کامپیوتک تایپه برای طراحی و نوآوری اشاره کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.