اکبرپور: همین استقلال با اقتدار قهرمان می‌شود / هدفمان گرفتن مساوی نبود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سیاوش اکبرپور گفت که تیمش برای کسب مساوی پا به دربی نگذاشته بود.

به گزارش ممتاز؛ سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال پس از تساوی در دربی ۷۸ در پاسخ به این موضوع که عامل تساوی در این دربی استقلال بود که بازی بسته‌ای انجام داد گفت: «به نظرم این‌طوری نیست. پرسپولیس تیم سرعتی دارد ولی تیم ما فیزی است و به همین دلیل است که بیشتر توپ و میدان در اختیار آن‌ها بود. ولی این‌طور نبوده که ما برای ماسوی بیاییم. خدا شاهد است که در هفته گذشته هم امیر قلعه‌نویی تفکرش این بود که ما پرسپولیس را که رقیب اصلی‌مان برای قهرمانی است را ببریم و جلو بیفتیم. به همین دلیل برای مساوی نیامده بودیم.»
اکبرپور در مورد جدایی پژمان منتظری و جواد نکونام گفت: «دیگر این موضوع تمام شده و آن‌ها هم رفته‌اند. ولی استقلال تیمش همین است و مطمئن باشید همین تیم در پایان فصل با اقتدار قهرمان می‌شود. به هر حال این بازیکنان پیشنهاد داشته‌اند و رفته‌اند.» خبرنگاری از اکبرپور پرسید: پس اگر تو هم پیشنهاد داشته باشی می‌روی؟ که او جواب داد: «کار من از این حرف‌ها گذشته است.»
اکبرپور در مورد خداحافظی سعید مظفری‌زاده از فوتبال هم گفت: «من از او تشکر می‌کنم. این مسابقه را هم خوب سوت زد. امیدوارم مظفری‌زاده هر جایی هست موفق باشد. ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.