اکبر میثاقیان: گل تراکتورسازی خطا بود

۰۸م آذر ،

54-74.jpg

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: گفت تراکتورسازی صحیح نبود و نصرتی پیش از این گل مرتکب خطا شده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکبر میثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری بعد از بازی این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: من دوباره به شهری آمده‌ام که اهالی آن را همانند خانواده‌ام دوست دارم. ما با تیمی بازی کردیم که در دو بازی قبل‌اش ۵ امتیاز از دست داده بود و می‌خواست در مقابل ما این نتایج ضعیف را جبران کند.

وی ادامه داد: بسیاری از بازیکنان ما جوان می باشند و بعضی از آن‌ها حدود ۲۰ یا ۲۱ سال سن دارند و سبب افتخار من است که با این بازیکنان کار می‌کنم.

میثاقیان درخصوص نتایج این تیم گفت: ما در خطر سقوط به لیگ دسته اول هستیم و باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی بیان کرد: امروز فوتبال تاکتیکی و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانم بگویم یکی از بهترین بازی‌های ما در این فصل بود. ضدحملات بسیار خوبی را هم انجام دادیم ولی نتوانستیم این موقعیت‌ها رابه گل تبدیل کنیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان درخصوص گل تراکتورسازی گفت: گل تراکتورسازی صحیح نبوده است و محمد نصرتی قبل از به ثمر رسیدن گل خطایی انجام داده بود. اگر این گل مورد قبول قرار نمی‌گرفت ما می‌توانستیم پیروز بازی باشیم.

میثاقیان اظهار داشت: تراکتورسازی بسیار قدرتمند است و در انتهای مطمئنم جزو سه تیم بالای جدول خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.