اکتاویو: حریفان ضعیفی به غرب آسیا نیامده‌اند/ رویای بزرگی در سر داریم

۱۴اردیبهشت،

DSC_6109.JPG

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه در تورنمنت غرب آسیا با حریفان ضعیفی روبرو نبود، از رویای بزرگ تیمش در جام جهانی تاهیتی سخن گفت.

مارکو اکتاویو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت غرب آسیا و دستاورد این رقابت‌ها، اظهار کرد: ما با آمادگی بالایی وارد این رقابت‌ها شدیم چون این بازی‌ها فرصت خوبی برای تیم ایران بود که در جریان یکسری مسابقات بین‌المللی قرار گیرد. این اولین دوره بازی‌های غرب آسیا بود و خوشحالیم اولین دوره آن در ایران برگزار شد. تیم ما با ۱۲ بازیکن با کیفیت بالا در این رقابت‌ها حاضر شد.

وی در واکنش به اینکه آیا ایران که عنوان قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد، به این بازی‌ها دیدگاه تدارکاتی داشت، گفت: ما رویای بزرگی را در سر داریم و برای رسیدن به آن در این تورنمنت هم شرکت کردیم. ما به تمام حریفان در این رقابت‌ها احترام می‌گذاشتیم. اما اگر منظورتان این است که حریفان ما در غرب آسیا آسان می باشند، با این نظر مخالفم چون تیم‌هایی امثال بحرین و عمان سابقه بسیاری در فوتبال ساحلی آسیا دارند و چندین مرتبه در جام جهانی حضور داشته‌اند. سطح فوتبال ساحلی آسیا بالا آمده و به هیچ وجه اعتقاد ندارم با تیم های ضعیفی روبرو هستیم.

اکتاویو در پاسخ به اینکه آیا روند آماده‌سازی تیم ایران را تا جام جهانی مناسب می‌دانید به ایسنا گفت: ما ۱۲۰ روز تا جام جهانی فرصت داریم. برای آماده‌سازی تیم برنامه‌هایی به فدراسیون داده‌ام تا طبق آن تیم بتواند به تجارب بین‌المللی خوبی تا جام جهانی برسد. یکی از آنها حضور در اردویی در برزیل است که فعلا مشغول مذاکره با تیم‌های بزرگی هستیم که ببینیم کدامیک از آنها می‌توانند آنجا با ما بازی کنند. این تیم‌ها تجارب بسیاری داشته و می‌توانند بسیار به افزایش تجربه بازیکنان ایران کمک کنند. هر زمان با آن تیم‌ها به توافق برسیم زمان حضور در آنجا هم مشخص می‌شود. در مجموع تا اینجای کار روند آماده‌سازی تیم راضی‌کننده بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که ایران نسبت به دوره قبلی جام جهانی که در ایتالیا برگزار شد، چه عنوانی را در تاهیتی به دست می‌آورد، اظهار کرد: چون آن زمان همراه تیم ایران نبودم و اصلا در فوتبال ساحلی هم فعالیت نمی‌کردم، نمی‌دانم آن موقع چه کیفیتی داشتیم. در آن دوران در فوتبال چمنی مربیگری می‌کردم. الان فقط می‌توانم بگویم رویای بزرگی را در سر داریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران دربارهٔ تغییرات احتمالی این تیم تا جام جهانی نیز به ایسنا گفت: ما یک گروه ۲۵ نفره از بازیکنان با کیفیت تشکیل دادیم و هر کدام از این بازیکنان سعی می‌کنند در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته تا همواره در ترکیب تیم ملی باشند. حضور هیچ بازیکنی در ترکیب تیم ما تثبیت شده نیست و هر زمان امکان تغییر وجود دارد. ما تیم قدرتمندی می‌خواهید و باز هم تکرار می‌کنم رویای بزرگی در سر داریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.