اکران ˝زندگی مشتر ک آقای محمودی و بانو˝ پس از انتخابات

جلیل عرفان منش معاونت امور آثار سینمایی و سمعی و بصری گفت: ˝زندگی مشترک آقای محمودی و بانو˝ بعد از انتخابات اکران خواهد شد.

جلیل عرفان منش معاونت امور آثار سینمایی و سمعی و بصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ اکران زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به کارگردانی روح الله حجازی گفت: دیدن این فیلم و صدور پروانه نمایشش در دستور کار سازمان سینمایی قرار گرفته است.

او ادامه داد :به سبب مشغله بسیار و وجود فیلم های بسیاری که برای بازبینی و دریافت پروانه نمایش داوطلب هستتند ، فرصت برای باز بینین این فیلم تا امروز مهیا نشده است.

با وجود این که قرار بود سومین ساخته روح الله حجازی در سی و یکیمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید و به نقل از کارگردان و تهیه کننده با ممیزی روبه رو شده است عرفان منش می گوید: هنوز این فیلم را ندیده ایم و قبل از دیدن این فیلم نمی توانیم در مورد اصلاحات احتمالی نظری بدهیم.

فیلم “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” سومین تجربه روح الله حجازی در مقام کارگردان بعد از فیلم های ” در میان ابرها” و ” زندگی خصوصی آقا و خانم میم” است.

فیلم “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” از تولیدات سال ۹۱ سینمای ایران محسوب می گردد. این فیلم فرم حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را پر کرده بود که به دلایل مبهم و نا معلومی در جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده نرفت.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.