اکران ˝فراموشی˝ و رقابت فشرده فیلم‌ها برای فروش بیشتر

۲۱فروردین۱۳،

رقابت فیلم‌های هالیوودی در بهار ۲۰۲۴ برای تصاحب گیشه‌ها و فروش بیشتر با اکران فیلم اکشن و علمی تخیلی ˝فراموشی˝ با نقش‌آفرینی مورگان فریمن و تام کروز، دو بازیگر شناخته شده و پرطرفدار سینما فشرده‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، اکران اکشن علمی تخیلی “فراموشی” به نویسندگی و کارگردانی جوزف کازینسکی، که پخش جهانی آن در اختیار کمپانی یونیورسال است در حالی از روز ۱۹ ماه آپریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین‌ماه) آغاز می‌شود، که این کمپانی به مدد بازی تام کروز و مورگان فریمن و محبوبیت این دو بازیگر در بین دوستداران سینما، امیدور است حداقل در دو هفته اول اکرانش در سینماهای آمریکا و کانادا صدرنشین باکس‌آفیس باشد.

در “فراموشی” که صحنه‌های آن در نیواورلئان و لوئیزیانا فیلمبرداری ‌شده با هزینه نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار ساخته شده و همانند آثار ریدلی اسکات از صحنه‌های فضایی و چشم‌اندازهای زیبا بهره بسیاری گرفته است.

همچنین استفاده و به گونه‌ای نشان دادن تکنولوژی‌های احتمالی مورد استفاده در سال‌های آینده توسط بشر از دیگر جذابیت‌های این فیلم علمی تخیلی است.

به نوشته ورایتی، سه کمپانی “چرنین اینترتیمنت”، “آیرون هد استودیو” و “رادیکال پیکچرز” تهیه‌کنندگان این فیلم علمی تخیلی می باشند و داستان آن دربارهٔ زمانی است که بیگانگان زمین را تصاحب کرده‌اند و بشریت در آستانه نابودی قرار دارد. در این حین تعداد اندکی از انسان‌ها با سفینه‌ای به سیاره‌ای دور سفر می‌کنند و جک هارپر (با بازی تام کروز) بعد از یک دهه جنگ انسان‌ها و بیگانگان وظیفه دارد با سفینه‌اش به زمین برگردد و بطور سری و مخفیانه منابع حیاتی زمین را کشف کرده و اطلاعات آن را در اختیار انسان‌های دیگری گذارد تا آنها این منابع مهم را استخراج کرده و برای تامین انرژی مورد نیاز و در نهایت زنده ماندن از این منابع استفاده کنند.

“اولگا کوریلنکو”، “نیکولا کوستر ولدو”، “زو بل”، “ملیسا لگو”، “اندریا ریزبرو”، “جیمز راولینگز”، “کاترین کیم پون”، “جیلان مور” و “لیندسی کلیفت” دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

گفتنی است، فیلم‌های “بوسه، همه چیزی است که نیاز داری”، “مردی از یو.ان.سی.ال.ای”، ماموریت غیرممکن۵” و “ون هلسینگ” پروژه‌های تام کروز برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ است. مورگان فریمن نیز فیلم‌های “مهمانی در وگاس”، و “نیاز داری منو ببینی” را آماده اکران دارد و بازی در فیلم “The Lego movie” نیز برای اکران در سال ۲۰۲۴ قطعی شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.