اکران «شور شیرین» در دانشگاه های سراسر کشور

۲۸م آذر ،

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی در دانشگاه های گیلان، سیستان و بلوچستان و .. اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بنابه گفته مدیر پخش بنیاد سینمایی فارابی، میثم مزلقانی اکران «شور شیرین» ساخته و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری محصول بنیاد سینمایی فارابی به تازگی در حال اکران است.

فیلم «شور شیرین» در استان های گیلان (دانشگاه های رشت و لاهیجان) نمایش داده شده و در استان سیستان و بلوچستان (دانشگاه زاهدان) امروز سه شنبه طی مراسمی در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایش فیلم و نقد و بررسی آن نیز همزمان صورت خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، فیلم شور شیرین که از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است طی ۳۴ نوبت نمایش در ۳۰ دانشگاه شهرستان های خمین، سمنان، تهران، شاهرود، آزاد کرج، نیشابور، اصفهان، زنجان، محلات، اراک، ارومیه، رشت،‌کردستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، تفرش، ‌شیراز، قم،‌ گلستان، خراسان شمالی، همدان، اردبیل و مشهد به نمایش در می آید.

فیلم شور شیرین کهدر آن بازیگرانی چون رضا رویگری، شبنم قلی خانی، احمد نجفی و حمید عمارلو نقش آفرینی می کنند، یکی از عملیات های شهید کاوه را در کردستان به تصویر می کشد.

انتهای پیام/ع/

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۲۵۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.