اکران فیلم سلام بر فرشتگان در ۱۵ سالن سینمایی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان iبه کارگردانی فرزاد اژدری در ۱۵ سالن سینمایی در تهران اکران می گردد.

به گزارش تفسیری سینماپرس iبه نقل از جبرئیل فیلم، اکران فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان در ۱۵ سالن سینمایی در شهر تهران ادامه دارد.

پردیس های سینمایی ملت، راگا، تماشا، رازی، کیان، زندگی و سینماهای کارون، شاهد، جی، پیوند و نور از جمله سینماهایی می باشند که فیلم سلام بر فرشتگان در آنها اکران عمومی می گردد.

همچنین اکران این اثر سینمایی از هفته آینده در سینما فرهنگ و سینما آزادی آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» iبه کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی درباره کودکی است که برای جلوگیری از مرگ مادر بزرگ بیمارش آرامش شهر را بر هم می‌زند.

تاکنون دانش آموزان ۵۰ مدرسه در شهر تهران متقاضی تماشای این اثر سینمایی کودک و نوجوان شده اند و در این میان تعدادی از مدارس استثنایی نیز برای تماشای این اثر سینمایی کودک و نوجوان درخواست خود را ارائه نموده اند.

کسب سیمرغ بلورین iبهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای (امیر سحرخیز – کامران سحرخیز – هادی اسلامی) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین iبهترین فیلم (حسن علیمردانی – مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پروانه زرین iبهترین فیلمنامه (فرزاد اژدری) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، دیپلم افتخار iبهترین بازیگر کودک (کیمیا حسینی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (کیمیا حسینی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان (فرزاد اژدری) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان (کیمیا حسینی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی (فرزاد اژدی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جایزه جمعیت دفاع از ملت فلسطین و بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان (فرزاد اژدری) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از جمله افتخارات فیلم سلام بر فرشتگان است.

علیرضا خمسه، ماه‌چهره خلیلی، شمسی فضل‌الهی، مهیار مجیب، اصغر نقی‌زاده، سیدبهرام سروری‌نژاد، مریم توکلی، طوممتازنیوزدادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی iبه همراه ایلیا مجیدی (بازیگران خردسال) در این فیلم iبه ایفای نقش پرداخته اند.

پخش این اثر سینمایی را موسسه پخش جبرییل فیلم برعهده دارد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۰۸۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.