اکران قطعی بوسیدن روی ماه و بغض

سینما و تلویزیون > سینمای‌ایران
قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه» و «بغض» ثبت شد. قرار است پس از اما و اگرهای بسیار، فیلم بوسیدن روی ماه در پنجمین روز مهرماه، روی پرده سینما برود.

به گزارش همشهری آنلاین، «حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، گفت: علی‌رغم اینکه ما در این سه چهار ماهه از اکران عید نوروز یکی از بدترین عمرهای سینمایی خود را گذراندیم چه در عرصه تولید و چه در عرصه اکران و روزهایی بسیار سیاه داشتیم اما در این دو هفته اکران دیگر غبارآلود و کدر نبود و با همدلی و وفاق بین اهالی سینما اوضاع کاملاً شیرین شد و حالا دیگری مشکلی بین حوزه هنری، شورای صنفی و وزارت ارشاد وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: کسانی که از این آب گل آلود ماهی می‌گرفتند گمان نمی‌کنم که بتوانند راهی به جایی ببرند، چرا که  همه چیز با وفاق و همدلی حل شد و این انسجام همچنان ادامه دارد.

کاوش در ادامه به مصوبات جلسه امروز شورای صنفی نمایش اشاره کرد و گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان در گروه سینمایی استقلال بعد از اکران فیلم «بی‌خداحافظی» ثبت شد.

همچنین قرار است از تاریخ ۵ مهرماه نیز فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان در گروه سینمایی آزادی اکران شود.

وی همچنین درباره فعالیت سینما در روزهای تعطیل، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی فردا – سه‌شنبه هفتم شهریور ماه – بلیت‌های سینما تمام بها خواهد بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.