اکسپریای ضد آب سونی در راه است

۰۶اردیبهشت،

اخبار رسمی گوشی تازه ضدآب و گرد و غبار سونی با شباهت ظاهری بسیار بسیاری به مدل‌های قبل این گوشی و در سطح بالایی از ویژگی‌ها انتشار یافت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، اطلاعات تلفن چهار هسته‌ای و ضد آب سونی سرانجام با عنوان ZR به خارج درز کرد و به نظر می‌رسد براساس مشخصات این گوشی، بالاترین رده را در خانواده اکسپریا و در میان محصولات سونی به خود اختصاص دهد.

پیش از این، رسانه‌ها گوشی اکسپریا ZR را با نام Dogo و شماره مدل C550X مطرح کرده بودند که براساس اطلاعات به خارج درز کرده این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل است که پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و چیپ‌ست پیشرفته‌ای که ممکن است Snapdragon 600 باشد را در خود دارد.

رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی که قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه را نیز دارد، از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آید.

قرار است باتری این گوشی ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد و در کنار ویژگی ضد آب و گرد و غبار بودن، مزیت ارزنده‌ای را برای این مدل به ارمغان آورد تا حتی از مدل اکسپریا Z که تقریبا دارای این خصوصیات است، بالاتر نشان داده شود.

براساس مقایسه‌ای که بین این مدل و Z صورت گرفته، به این گوشی رتبه IP55/IP58 داده شده اما Z در یک رده پایین‌تر و IP55/IP57 قرار گرفته است و البته به معنای این است که می توان گوشی را به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب به عمق ۱٫۵ متر غوطه‌ور نگاه داشت.

از لحاظ ظاهری گفته می‌شود این گوشی شباهت بیشتری به مدل ZL در برابر Z دارد و در حدود ۱۴۰ گرم وزن خواهد داشت.

این اطلاعات توسط وبلاگ رسمی اکسپریا انتشار یافته اما هنوز عکسی از این محصول بر روی خروجی آن قرار نگرفته است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.