اگر آمریکا از خوی استکبارگری خود دست بردارد، شاید گشایشی شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید به نتیجه انتخابات آمریکا دل ببندیم چرا که سگ زرد برادر شغال است، گفت: اگر شاهد این بودیم که آن ها از خوی استکبارگری و تروریسم دولتی دست برداشتند و نرمشی نشان دادند شاید گشایشی رخ دهد.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا خیر؟ و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدیدنظر می کند؟ گفت: دلبستگان به ترامپ و دلبستگان به بایدن در  داخل، هر دو اشتباه می کنند، حضرت آقا این موضوع را روشن فرمودند که سیاست آمریکا در قبال ایران و سیاست ایران هم در قبال آمریکا مشخص است.

وی افزود: آمریکا هر زمان از خوی پلیدی، استکباری و حمایت از تروریسم دست بردارد برای ما یک کشور و یک دولتی مانند دیگر دولت ها خواهد بود، اما متاسفانه حتی در دوره دموکرات ها همچون زمان ریاست جمهوری اوباما از این سیاست های خبیثانه خود دست برنداشتند؛ هر شخصی رییس جمهور آن ها باشد ابتدا منافع ملی خود را در نظر خواهد گرفت، چگونه می‌توان از اینکه کشوری مستقیما اعلام کند ما در ترور سردار سلیمانی نقش داشتیم گذشت؟ باید توجه کنیم که اعمال این تحریم های دارویی خود یک تروریسم دولتی است و این را بدانیم که سگ زرد برادر شغال است.

نماینده مردم خلخال و کوثر ادامه داد: اگر هر کشوری منافع ملی ما را تامین و تضمین کند و به مصلحت کشور ما توجه کند برای ما مانند دیگر کشور ها خواهد بود، اما فکر نکنم آن ها از اهداف خود در مقابل جمهوری اسلامی دست بردارند و ما هم نباید چندان به این موضوع دلبسته باشیم. ایران کشور مستقلی است اگر به منافع ملی ما ضرری وارد شود مطابق فرمایش حضرت آقا در دفاع از خود زنده و پویا هستیم، اما اگر شاهد این بودیم که آن ها از خوی استکبارگری و تروریسم دولتی دست برداشتند و نرمشی نشان دادند شاید گشایشی رخ دهد، اما در هر حال امیدواری و دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا امری غلط است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.