اگر تا سال ۲۰۴۵ زنده بمانید ؛ احتمالا دیگر نمی میرید !

طرح آقای ایتسکوف که The ۲۰۴۵ Initiative یا “ابتکار ۲۰۴۵″ نام دارد برای عملی شدن فقط نیاز به صرف چند میلیارد دلار دارد!

به نفل از افکار نیوز ؛ زندگی جاودانه و ابدی مساله ای است که همه انسان ها حداقل یکبار در مورد آن تفکر و تامل کرده اند، اما کسی تا به حال آن را جدی نگرفته است، چرا که همیشه مساله ای به اسم “جاودانگی” محال بوده و ما انسان ها به فناپذیری معتقد هستیم. یک مرد ۳۱ ساله روسی با نام دیمیتری ایتسکوف می خواهد کاری کند تا شما این مساله را جدی بگیرید و حتی قصد دارد تا سال ۲۰۴۵ این قضیه را عملی کند.طرح آقای ایتسکوف که The ۲۰۴۵ Initiative یا “ابتکار ۲۰۴۵″ نام دارد برای عملی شدن فقط نیاز به صرف چند میلیارد دلار دارد!

پروژه ایتسکوف فازها و مراحل متعددی دارد که با دستیابی به هرکدام، به هدف نهایی که همان زندگی ابدی است، نزدیکتر می شود. مرحله اول این پروژه ساخت انسان های روباتیک است که می توانند توسط افراد کنترل شوند. این مرحله باید تا سال ۲۰۲۰ انجام شود. پس از آن تا سال ۲۰۲۵ مغز یک انسان به جسم روباتیک انتقال پیدا خواهد کرد تا بتواند زندگی پس از مرگ را ادامه دهد. در مرحله بعدی که تا سال ۲۰۳۵ باید انجام شود، مغز آواتار به صورت جداگانه ساخته خواهد شد و به سادگی خصوصیات شخصیتی انسان را می توان به آن انتقال داد. سرانجام با تکمیل مراحل پایانی پروژه تا سال ۲۰۴۵ این انسان های ساخته شده می توانند بدون ترس از مرگ تا ابد به زندگانی خود ادامه دهند.

بدون شک پروژه آواتار بسیار هزینه بردار خواهد بود و آقای ایتسکوف برای عملی شدن این طرح نیاز به کمک های مالی هنگفتی خواهد داشت. به خاطر همین هم او از افراد سرمایه دار و به قول معروف پولدار دنیا درخواست کمک و سرمایه گذاری کرده است. در عوض این سرمایه گذاری، ایتسکوف قول جاودانگی را به سرمایه گذاران داده است. حالا اگر شما پولدار هستید و می خواهید تا ابد زنده بمانید، به دیمیتری ایسکوف کمک کنید تا طرحش را عملی کند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.