اگر زمان به عقب بازگردد باز هم در «قلاده های طلا» بازی می‌کنم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

امین حیایی در نمایشگاه مطبوعات:

سینماپرس- گروه سینما/ امین حیایی گفت: اگر زمان به عقب بازگردد باز هم در «قلاده های طلا» بازی می نمایم زیرا حقیقت را می گفت.

به گزارش تفسیری خبرنگار سینماپرس، نشست هنرمندان با حضور امین حیایی و علی معلم ظهر امروز در سرای روزنامه نگاران برگزار شد.

در ابتدای این نشست امین حیایی با اشاره به شایعاتی که مورد زندگی خصوصی اش در رسانه ها چاپ شده بود، گفت: در این یک سال خبرهای از من در بعضی نشریات انتشار یافت که پناهنده شده ام و یا از همسرم طلاق گرفته ام که البته این شایعات مختص مجلات زرد است و آن هایی که شناختی نسبت به کار حرفه ای دارند این شایعات را باور نمی نمایند و اول با خود من صحبت می نمایند.

وی در پاسخ به پرسش علی معلم با این عنوان که آیا تا به حال مصاحبه و یا نقدی از وی چاپ شده که تاثیر ویژه ای داشته باشد، توضیح داد: بعضی از مصاحبه هایی که با بعضی رسانه ها داشتم به نحوی نوشته شده بودند که گویا من فردی مغرور هستم و نوع بیان من به خوبی منتقل نشده بود.

حیایی در توضیح انتخاب هایی که تا به حال در عرصه بازیگری داشته است، خاطرنشان نمود: در مدتی که در عرصه سینما حضور داشته ام همواره در کارهایی حضور یافتم که حتی اگر ضعیف بوده اند اما با علاقه و عشق انجام شده اند و همه فیلمنامه ها را خودم انتخاب نموده ام با این ذهنیت که توقعات مردم را برآورده کنم.

وی با تاکید بر این که همهی نقدهایی که به بازیگری اش می گردد را می پذیرد، تصریح نمود: ما باید تلاش کنیم تا مشکلات جامعه را برطرف کنیم زیرا وقتی در جامعه همه با هم مشکل دارند در سینما هم اثر می گذارد.

بازیگر «قلاده های طلا» در پاسخ به این پرسش که آیا زمینه فکری اش در انتخاب فیلم هایی که بازی می نماید تاثیر دارد و یا تنها به نقشی که قرار است بازی کند می اندیشد، خاطرنشان نمود: در فیلم هایی بازی نموده ام که واقعیتی را بیان می نموده اند. در «قلاده های طلا» نقشم را دوست داشتم چون اکشنی واقعی بود و فیلمنامه واقعیت هایی را مطرح نموده بود.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از حاضران مبنی بر حضورش در بعضی فیلم های سفارشی توضیح داد: من در فیلم هایی بازی نمودم که رکورد پرفروش ترین ها را شکسته اند. به نظرم فیلم هایی که در آن ها بازی نموده ام سفارشی نبودند و باید دید شما حقیقت را در چه چیزی می بینید. چرا مردم پیش از انتخابات مشکلی با هم نداشتند اما پس از انتخابات همه با هم درگیرند. من همواره تلاش نمودم در فیلم هایی بازی کنم که مردم از من نرنجند. در «قلاده های طلا» هم بسیار ها از من تعریف نمودند اما بعضی بدون تماشای فیلم آن را نقد نمودند.

حیایی با تاکید بر این که با هیچ کس مشکل ندارد، گفت: اگر زمان به عقب بازگردد باز هم در «قلاده های طلا» بازی می نمایم.

وی در مورد مسعود کیمیایی اظهار نمود: برای بازی در «ضیافت» و «سربازهای جمعه» از سوی این کارگردان برجسته پیشنهاد داشتم که متاسفانه نشد. این کارگردان اثراتی در سینمای ایران خلق نموده است که ارزشمند است.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۴۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.