اگر مجیدی بود، چوبله، پوبله می شدیم!

من اول از هر چیز بگویم مجیدی را لازم نداریم چون اگر بود در دربی چوبله، پوبله می شدیم! پارسال هم ما به پرسپولیس رحم کردیم و دربی را واگذار کردیم تا به دسته اول سقوط نکند.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شنبه شب با حضور در شبکه جام جم اظهارات عجیب و غریبی درباره بودن مجیدی و همچنین اتفاقات دربی کرده است. او درباره حضورمجیدی در استقلال گفت: «خیلی ها می گویند باید مجیدی بیاید. من اول از هر چیز بگویم مجیدی را لازم نداریم چون اگر بود در دربی چوبله، پوبله می شدیم!

 پارسال هم ما به پرسپولیس رحم کردیم و دربی را واگذار کردیم تا به دسته اول سقوط نکند. اینکه می گویند «۶ تایی ها» هم بگویم که آن بازی زمان پدر بزرگم بوده است! ضمنا هواداران پرسپولیس به رنگ پیراهنشان هم تعصب ندارند چون گوجه فرنگی که قرمز رنگ است را پرتاب می کنند به داخل زمین! سر بازیکن ما را شکستند و این نشان می دهد بعضی ها اصلا هوادار نیستند.»

مدیرعامل استقلال درباره اینکه چرا در دربی حضور نداشت، گفت: «در این دربی من قهر کردم وبه استادیوم نرفتم، چرا؟ چون آقایان در بازی که من برگزار کننده اش هستم، ۲۰ بلیت VIP به من داده اند؛ شما نگاه کن من ۵ معاون دارم، ۶ عضو هیئت مدیره داریم، نماینده اسپانسر داریم و …. آیا حق من این است؟ همه جای دنیا بلیت فروشی با باشگاه هاست اما اینجا … بارها شده اصلا من را به ورزشگاه راه نداده اند!»

 فتح الله زاده همچنین گفت: «خدمت آقای رویانیان باید بگویم نکونام گرانتر از حسینی و بنگر نبود و اگر می توانستید جذبش می کردید. در پایان باید بگویم پرسپولیسی ها عزیزان ما هستند و برایشان احترام قائلم و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم.»

او درباره پیش بینی خود از عملکرد استقلال در این فصل گفت: «ما دو جام داریم. یکی برای ما و یکی دیگر برای پرسپولیس. استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سایپا تیم هایی هستند که در صدر قرار خواهند گرفت. واقعا خوشحالم که رویانیان پرسپولیس را ساخت.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.