اگر ولایت‌فقیه نبود فتنه ۸۸ جز با هزاران کشته و شکاف عمیق بین ملت ختم نمی‌شد

۱۰م دیماه ،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه توانستیم بدون کوچکترین شکاف با حفظ وحدت ملی و حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب از این فتنه عبور کنیم، نشانه ای از اعجاز مدیریت ولایت فقیه است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی در اختتامیه دومین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج، گفت: بیداری ملت، قیام شکوهمند مردمی ۹ دی و آرامش و عظمت امروز ایران اسلامی را بیش از هر چیز مدیون مدیریت الهی ولایت فقیه هستیم.

سردار نقدی به نقش رهبری در مقابله با فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: اگر صبر و سعه صدر ولی فقیه نبود، اگر علم و حکمت آمیخته با اخلاق ولایت فقیه نبود، اگر اطمینان و احترام توأم با عشق و محبت مردم به این جایگاه الهی نبود؛ فتنه پیچیده‌ای که دشمن با ۲۰ سال کار فشرده تدارک دیده بود جز با هزاران کشته جمع نمی‌شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هرکسی قدرت و نفوذ کلام ولی فقیه در میان مردم را داشت نمی‌توانست اینگونه در آن ایام حساس خویشتن‌داری کند و در استفاده از این قدرت در ایام اوج آشوب‌ها درنگ نمی‌کرد.

وی صبر و سعه صدر ولی فقیه را حکیمانه و منحصر بفرد دانست و خاطرنشان کرد: این صبر و سعه صدر فرصتی را ایجاد کرد که همه سختی‌ها، پیچیدگی‌ها و فشارها را تحمل کنیم و تا جایی که ممکن است، اشخاص بیشتری از راه گم‌کردگان هدایت شوند و راه را بازیابند.

سردار نقدی جذب و هدایت حداکثری را یادآور شد و اظهار داشت: این اوج دلسوزی و مهرورزی ولایت به مردم و ویژگی مختص رهبران الهی است که همه خطرات و شماتت‌ها و سختی‌ها را به جان می‌خرند تا مبادا امکان هدایت یک نفر وجود داشته باشد و آن یک نفر از دست برود.

وی در ادامه گفت: ملت در ۹ دی نشان داد تحمل‌ها از ناتوانی نیست و اگر اراده بشود در یک چشم بهم زدن طومار هر فتنه‌گری را در هم خواهد پیچید.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.