اگر به ارزش های الهی و معنوی نپردازیم با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مواجه می شویم

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

برگزاری جشنواره سبب ایجاد انگیزه و نشاط در بین فیلم سازان و به خصوص جوانان می شود . البته معتقدم نباید به این موضوع به این مهمی در خصوص عبادت فقط در یک مدت وقت محدود و خاص پرداخته شود.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، فرج الله سلحشور کارگردان و بازیگر سینما در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره ملی نماز ونیایش به روایت دوربین در باره تاثیرات برگزاری این جشنواره عنوان کرد : برگزاری جشنواره سبب ایجاد انگیزه و نشاط در بین فیلم سازان و به خصوص جوانان می شود . البته معتقدم نباید به این موضوع به این مهمی در خصوص عبادت فقط در یک مدت وقت محدود و خاص پرداخته شود .
سازنده ” یوسف پیامبر” با تاکید بر جایگاه معنوی این نوع جشنواره ها گفت : باید با بستر سازی در تولید همه فیلمها به ترویج فرهنگ نماز و نیاش به خصوص  در بین جوانها اقدام کنیم و عنصر تصویر می تواند در بین جوانها اثر گذاری بیشتری برای انتقال مفاهیم داشته باشد .
بازیگر پرواز در شب با اشاره به اینکه مسئولین فرهنگی با سیاست گذاری درست باید فیلمسازان را به استفاده از مفاهیم دینی در فیلمهایشان بهره برداری کنند افزود  : اگر به ارزش های الهی و معنوی نپردازیم با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مواجه می شویم .وظیفه ما فیلم سازان است که با پرداختن به موضوعات دینی در فیلم هایمان توجه خاصی داشته باشیم .
وی با اشاره به دیدگاههای رهبر معظم انقلاب در باره سینما گفت : اگر در گفته های مقام معظم رهبری دقت می شد متوجه می شدید که ایشان تاکید کردند که باید به ارزش های اسلامی و دینی در فیلمهایمان توجه داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم .باید به این توصیه های مقام معظم رهبری توجه خاصی داشته باشیم .
پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از ۲ تا ۵ بهمن ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در قم برگزار می شود .
ثبت نام در جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه تا ۲۷ آبان ماه از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir ادامه دارد ./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.