ایتالیا با پیروزی برابر آلمان فینالیست شد/ تقابل لاجوردی با ماتادورها

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۲ از ساعت ۲۳:۱۵ روز پنجشنبه بین تیم های ایتالیا و آلمان در ورزشگاه ملی ورشو و با قضاوت استفان لانوی فرانسوی آغاز شد و بامداد امروز جمعه با پیروزی ۲ بر یک لاجوردی پوشان به پایان رسید.

در این دیدار که هر دو تیم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند، ماریو بالوتلی در دقایق ۲۰ و ۳۶ دوباره دروازه آلمان را باز کرد و در شرایطی که شاگردان یواخیم لو شروع خوبی در نیمه اول داشتند، اما این شاگردان پراندلی بودند که با نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازهم این آلمان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها دروازه تیم ایتالیا را مورد حملات پردامنه خود قرار داد اما ایتالیا با اتخاذ تاکتیکی مناسب و چشم دوختن به ضد حملات عملا اجازه باز شدن دروازه اش را به آلمان ها نداد. در شرایطی که در دقایق وقت های اضافه آلمان ها فشار حملات خود را مضاعف کرده بودند، برخورد توپ به دست مدافع ایتالیا یک ضربه پنالتی به سود ژرمن ها به همراه داشت که “مسوت اوزیل” این ضربه را در دقیقه ۹۲ به گل تبدیل کرد.

با این حال آلمان ها که در این دیدار فوتبال قابل قبول و زیبایی را همپای ایتالیا به نمایش گذاشتند نتوانستند به فینال برسند تا لاجوردی پوشان ایتالیا با پیروزی ۲ بر یک برابر آلمان راهی فینال شوند و برای قهرمانی با ماتادورهای اسپانیا مبارزه کنند. این دیدار یکشنبه شب پیش رو برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.