ایتالیا در ضربات پنالتی از سد انگلیس گذشت/وداع سه شیرها با یورو ۲۰۱۲

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان چزاره پراندلی در حضور بیش از ۵۶ هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف اوکراین بعد از ۱۲۰ دقیقه جدال با تیم ملی انگلیس به تساوی بدون گل دست یافتند اما در پایان در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف خود گذشتند.

ایتالیا موقعیت های زیادی در جریان بازی داشت که آنها را یکی پس از دیگری از دست داد. اما در نهایت مزد برتری خود در طول بازی را گرفت و به جمع ۴ تیم پایانی رقابتها راه یافت.

در ضربات پنالتی ابتدا “ماریو بالوتلی” برای ایتالیا پشت توپ قرار گرفت که آن را به گل تبدیل کرد، “استیون جرارد” از انگلیس نیز موفق شد ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا همه چیز برابر پیش رود.

ضربه پنالتی بعدی ایتالیا را “ریکاردو مونتولیوو” از دست داد اما “وین رونی” برای سه شیرها گلزنی کرد تا انگلیس ۲ بر یک پیش بیفتد.

“آندره آ پیرلو” با اعتماد به نفس کامل پشت ضربه پنالتی سوم ایتالیا قرار گرفت و با یک ضربه چیپ توپ را به تور دروازه “جو هارت” سنگربان سه شیرها چسباند از طرف دیگر هم “اشلی یانگ” ضربه پنالتی انگلیس را به تیر دروازه کوبید تا همه چیز بار دیگر برابر شود.

“آنتونیو نوچرینو” ضربه پنالتی بعدی ایتالیا را به گل تبدیل کرد اما این بار “اشلی کول” بود که نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا سه شیرها ۳ بر ۲ عقب بیفتند و اگر ایتالیا ضربه پنالتی بعدی خود را گل می کرد به مرحله بعدی راه پیدا می کرد.

همین اتفاق هم افتاد و “الساندرو دیامانتی” ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا لاجوردی پوشان حریف آلمان در نیمه نهایی شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.