ایتالیا قوی ترین تیم یورو و شایسته قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، ایتالیا همچنان در رقابتهای یورو ۲۰۱۲ شکست ناپذیر بوده و بعد از عبور از سد انگلیس و آلمان یکشنبه شب باید در فینال رقابتها به مصاف اسپانیا برود.

سامر در آستانه این دیدار می گوید: هر زمان که فکر می کنیم می توانیم انتقام شکست های خود مقابل ایتالیا را بگیریم، آنها بار دیگر در پایان پیروز می شوند و ما بار دیگر ناکام میدان را ترک می کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان افزود: شاید جی جی بوفون درست می گفت که ایتالیا باید زودتر بازی را می بست اما به نظر من آنتونیو دی ناتاله و کلودیو مارکیزیو ایتالیا را چندین بار تا آستانه رسیدن به گل سوم پیش بردند و ما به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودیم.

وی افزود: فیلم این بازی را به بازیکنان و مربیان جوان نشان می دهم و این بازی نمونه یک فوتبال مدرن است که باید ارائه شود. ایتالیا بهترین و قوی ترین تیم یورو ۲۰۱۲ است و تنها تیمی است که می تواند اسپانیا را تحت فشار قرار دهد. ایتالیا بسیار زیبا بازی می کند و اگر بتواند در فینال هم چنین نمایشی را ارائه دهد بدون شک شایسته کسب عنوان قهرمانی یورو ۲۰۱۲ است.

دیدار پایانی رقابتهای یورو ۲۰۱۲ یکشنبه از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران بین دو تیم ایتالیا و اسپانیا  در کی یف اوکراین برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.