ایجاد اعتماد و جلب مشارکت مهمترین رکن فعالیت روابط عمومی ها است

به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل عابدینی روز دوشنبه در اولین جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در سال۹۱ که در ارومیه برگزار شد، افزود: کار اصلی در روابط عمومی، مردمداری است که در کنار آن تبیین کار کردها نیز باید در دستور کار مسوولان روابط عمومی سازمانها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در روابط عمومی جذابیت،خوش رویی و رضایتمندی باید از اولویتها باشد چرا که بدون وجود این نشانه ها روابط عمومی همیشه در حاشیه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی شورای اطلاع رسانی در سازمان جنگل ها و مراتع کشور اظهار کرد: علاوه بر آن، سامانه پایش رسانه ها نیز در این خصوص در سطح ملی راه اندازی می شود تا سامانه اطلاعات استانی نیز پایش شود.

علی پیر مرادی مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی نیز در این جلسه، با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی بعنوان ویترین عملکرد هر دستگاه است و تقویت و ارتقای جایگاه روابط عمومی، در واقع ارتقاءجایگاه دستگاه و شان و منزلت آن دستگاه است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی پلی بین مردم و مسوولین است که با شفاف سازی و انتقال فعالیت های آن دستگاه از منافع و حقوق هر دو طرف دفاع می کند.

۸۱۳۷/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۵۳۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.