ایجاد دانشکده علوم ارتباطات در لرستان با همکاری دانشگاه تهران

ایجاد دانشکده علوم ارتباطات در لرستان با همکاری دانشگاه تهران

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری آریا – استاندار لرستان از پیگیری راه‌اندازی دانشکده علوم ارتباطات در لرستان با همکاری دانشگاه تهران خبر داد
حبیب الله دهمرده عصر دیروز در نشست خبری استاندار و معاونان در استانداری لرستان تصریح کرد: راه اندازی دانشکده علوم ارتباطات از مطالبات اصحاب رسانه در استان است که امیدواریم این دانشکده را با همکاری دانشگاه تهران چه به صورت مستقل و یا چه به صورت شعبه یا شعباتی از دانشگاه تهران در لرستان راه اندازی کنیم.
وی افزود: رایزنی هایی هم برای راه اندازی این دانشکده با دانشگاه علامه طباطبایی صورت گرفته و در آینده نزدیک هم با معاون مطبوعاتی وزارت علوم در این رابطه نشستی خواهیم داشت؛ با این حال دانشکده علوم ارتباطات در حال به نتیجه رسیدن است و قطعا به سرانجام می رسد.
استاندار لرستان در ادامه به آمادگی استان برای استقبال از سفر چهارم هیئت دولت  اشاره کرد و گفت: معدل کار استانداری و خودم را در سطح عالی می بینم؛ چرا که در لرستان پروژه هایی از جمله راه آهن، سد معشوره که پدیده غرب کشور است، سد بختیاری که بلند ترین سد جهان است، ساماندهی محله های حاشیه نشین و بسیاری دیگر از کارهایی که امروزه صورت گرفته که در گذشته هیچ یک از این اقدامات رخ نداده اند.
دهمرده افزود: حرکت قطار توسعه در استان لرستان در ابعاد مختلف بسیار عالی است و امروز این استان به کارگاه بزرگی تبدیل شده است.
استاندار لرستان به قرار گرفتن ۴۰ پروژه عمرانی استان لرستان در جمع پروژه های مهر ماندگار دولت اشاره کرد و گفت: پروژه های مهر ماندگار به پروژه هایی اطلاق می شود که احتمال بهره برداری از آنها تا پایان عمر دولت دهم وجود دارد.

دانشکده علوم ارتباطات در لرستان

 

دانشکده علوم ارتباطات

 

دانشگاه تهران


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.