ایجاد فرصت برای محققان با برگزاری همایش قرآن

۱۸خردادماه،

دانشگاه شهید بهشتی با فراخوان همایش اعجاز قرآن در بیست و پنجم دی ماه سال جاری فرصتی را برای محققین فراهم آورده تا مقالات خود را در رابطه با این موضوع به دانشگاه ارسال کنند.

حجت الاسلام دکتر صادق منصوری رئیس دومین همایش اعجاز قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: قرآن معجزه جاودان پیامبر اسلام(ص) است که بیشتر با کشف مصادیق تازهی از این اعجاز طالبین حق و حقیقت  خود را می خواند.

وی عنوان کرد: به همین منوال همایش اعجاز قرآن فرصتی برای تمام محققین با موضوع اعجاز قرآن ایجاد کرد و همگان را دعوت به شرکت جدی در این همایش می نماید.

وی خاطرنشان کرد: از محورهای همایش اعجاز قرآن مباحث تعریفی از اعجاز علم و اعجاز معجزه بودن قرآن ابعاد اعجاز قرآن خاورشناسان و اعجاز قرآن آسیب شناسی که از مباحث نظری اعجاز قرآن است می باشد.

وی در خصوص دومین محورهای همایش اعجاز قرآن گفت: وجوه اعجاز از جنبه های ادبی، بلاغی، تشریعی، علمی، پزشکی، پایه، مهندسی، انسانی که می تواند به صورت ادبی و بلاغی تشریعی و علمی می باشد.

وی گفت: مهلت ارسال خلاصه مقالات تا یکم شهریور ماه می باشد که اعلام نتایج دو هفته پس از ارسال مقالات است.

وی در نهایت گفت: تاریخ برگزاری همایش اعجاز قرآن بیست و پنجم دی ماه سال جاری است و محققین می توانند مقالات خود را از طریق پست الکترونیکی csnf@miracleofquran.org و یا ارسال به دبیر خانه همایش به صورت cd است( آدرس دبیر خانه همایش به دانشگاه شهید بهشتی پژوهشکده اعجاز قرآن انجمن علمی اعجاز قرآن تلفن و دورنگار /۰۲۱۲۲۴۳۱۸۷۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.