ایجاد مکان‌های اسکان موقت زائران در نوروز ۹۲

۱فروردین ۱۳،

مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی در مشهد،

ایجاد مکان‌های اسکان موقت زائران در نوروز ۹۲

فرماندار مشهد از ایجاد مکان‌های اسکان موقت زائران در ایام نوروز در این شهر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه تطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از فارس،  حسن موحدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمپ‌های اسکان طرق، بابا قدرت، پارک فجر واقع در حاشیه بزرگراه همت، کمپ جمهوری، زمین ورزشی صادقیه، تربیت معلم خورشیدی، زمین ورزشی وحدت و پارک پردیس واقع در میدان شهید فهمیده از مکان‌هایی است که برای اسکان موقت زائران درنظر گرفته شده است.

وی از وجود مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: مسیرهای تقاطع شهید اندرزگو تا بیت‌المقدس و خیابان شهید رجایی تا تقاطع شهدا، چهارراه شهدا تا زیرگذر حرم مطهر و روگذر شیرازی، میدان بیت‌المقدس تا تقاطع دانش و ضلع شمالی خیابان ۱۷ شهریور و جنوب بازار رضا دارای محدودیت ترافیکی در مشهد مقدس است.

فرماندار مشهد افزود: همچنین میدان توحید، میدان شهدا تا چهارراه شهدا، تقاطع خواجه ربیع تا میدان شهدا، تقاطع زرینه به طرف چهارراه شهدا، تقاطع شهید گمنام تا زیرگذر و روگذر طبرسی و خیابان‌های فرعی و منشعب طول مسیر، پنجراه پایین خیابان، طول خیابان نواب، روگذر نواب و خیابان‌های فرعی منشعب طول مسیر از دیگر مسیرهای ترافیکی در مشهد است.

موحدیان یادآور شد: حد فاصل داخل میدان گنبد سبز تا تقاطع شهید اندرزگو و خیابان‌های فرعی و منشعب طول مسیر، خیابان امام رضا از میدان ۱۵ خرداد تا تقاطع دانش و خیابان‌های فرعی و منشعب طول مسیر، مسیر محور شهید کلانتری، میدان حافظ و پل پروین اعتصامی، کمربندی حد فاصل میدان جهاد، میدان حافظ و پل عسکریه از خیابان‌های دارای محدودیت ترافیکی در مشهد است.

شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های ۲-۷۲۸۳۰۰۱ و ۷۰۴۵ و پایگاه اینترنتی razavi-chti.ir  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

 

جمعه ۲ فروردین   ۱۸:۳۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.