ایجاد کارگاه های ثابت در مرکز اقامتی معتادان استان البرز

اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز از ایجاد کارگاه های ثابت و دائمی درمرکز تازه اقامتی و بازپروری معتادان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، اصغر عربیان با بیان این مطلب اظهار داشت: جانمایی و مکان یابی مناسب برای احداث مرکز اقامتی و بازپروری معتادان در سطح استان البرز که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی بیماران بتوانند سایرمکان های مورد نیاز را در خود جای دهد از جمله مصوباتی است که باید در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر استان قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه تلاش و فعالیت در این حوزه پیش از هر چیز باید با اعتقاد وایمان در جهت رضایت خداوند متعال انجام گیرد افزود: تلاش در جهت ساماندهی به وضعیت معتادان که به عنوان بیمار تلقی می شوند از دو نگاه و منظر حاکمیتی و وظیفه انسانی مد نظر است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود پیشگیری را مهمترین اولویت شورای مبارزه با مواد مخدر استان ذکر کرد و گفت: پیشگیری مهمترین برنامه ای است که باید در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مسئولان پیش بینی شود.

وی خاطر نشان کرد: سالم سازی و درمان کامل معتادان بیمار در کنار ایجاد اشتغال برای آنان گام بسیار مهمی است که می تواند در راستای درمان کامل و بازگشت آنان به جامعه مورد توجه قرار گیرد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.