ایجاد کمیته اخلاق در انجمن چشم پزشکی ایران

یکی از مسائل که در انجمن چشم پزشکی با هیئت مدیره جدید مورد بررسی قرار می گیرد مسائل اخلاقی پزشکی پزشکان این عرصه در کشور است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛دکتر هاشمی رئیس انجمن چشم پزشکی ایران در این خصوص گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در انجمن چشم پزشکی ایران یکی از سیاست های اصلی این انجمن بازنگری ساختار و تشکیلات انجمن در تهران و شهرستان ها است که امیدواریم طی دو یا سه ماه آینده این بحث ها هم در هیات مدیره نهایی شود .

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های مهم انجمن تشکیل کمیته اخلاقی است به این معنی که اگر مشکلی وجود دارد خود انجمن به آن رسیدگی کند حتی اگر بیمار شکایت جدی نداشته باشد و کمتر این گونه مسائل به دستگاه های قضایی ارجاع داده شوند.

هاشمی تصریح کرد: از دیگر برنامه های انجمن، تشکیل کمیته رفاهی است که از این طریق به چشم پزشکان جوان و کسانی که در نقاط دور افتاده مشغول خدمت هستند کمک کند.

رئیس انجمن چشم پزشکی در خاتمه خاطر نشان کرد: فعالیت با کشورهای همزبان و اسلامی از دیگر برنامه های انجمن است که فکر می کنم حداقل با وجود شرایط فعلی کشور بیشتر از این که بتوانیم در کشورهای آمریکایی و اروپایی جایی پیدا کنیم می توانیم در منطقه اثر گذار باشیم./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.