ایده جدید احمدی​نژاد برای انتقال آب خزر به روستایی در خراسان/ مشکلات موجود به دلیل حاکمیت غیرمتقین بر مراکز جهانی است

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در چهارمین سفر استانی هیئت دولت صبح امروز جمعه در جمع مردم رشتخوار با بیان اینکه امروز مراکز قدرت حاکمانی دارد که به جای خدا ، خود را می پرستند گفت: آنها اگر به حقیقت خود پی می بردند بدنبال انبار کردن بمب های اتم نمی رفتند. آنها به دلیل عدم اندیشه درست بدنبال تجاوز و سرکشی رفته اند.

وی همچنین طاب به قدرت های زورگو گفت: من به شما توصیه می کنم که به راه خدا و راه مومنین برگردید چرا که این راه برای شما بهتر است و به نفع شماست. آنها خیال می کنند که اگر سرکشی و اخم کنند ملت ایران تسلیم می شود اما باید به این قدرت ها بگویم که اگر به راه صحیح بازنگردید همین مردم رشتخوار پاسخی به شما خواهند داد که دیگر نمی توانید در مقابل سایر ملت ها سر بلند کنید.

رییس دولت دهم و نهم با اشاره به طراحی‌های دشمنان در مقابل ملت ایران، گفت: این فشارها و طراحی‌ها برای این است که جلوی پیشرفت و ساختن ملت ایران را بگیرند. آن‌ها دوست ندارند ایران پیشرفت کند و آن‌ها می دانند که اگر ملت ایران کاری را بخواهند انجام دهد و اراده‌ کند، اگر همه سلاطین عالم نیز جمع شوند، نمی‌توانند جلوی اراده ملت ایران بایستند. آن‌ها می دانند که اگر ملت ایران به جایگاه شایسته خود برسند، دیگر حنای آن‌ها نزد ملت‌ها رنگی نخواهد داشت و اگر تمام شیاطین نیز جمع شوند که مانع در راه پیشرفت ایران ایجاد کنند، نمی‌توانند به هدف خود برسند.

همچنین احمدی‌نژاد که برای اولین بار به شهرستان باخرز سفر کرده بود، به اهمیت توجه به احکام الهی اشاره کرد و گفت: هر کس در مسیر ولایت الهی حرکت کند، در واقع در صراط مستقیم قرار گرفته است و به سعادت واقعی دست پیدا می‌کند.

گزیده سخنان رئیس جمهور در جمع مردم این شهرستان را به نقل از ایسنا بخوانید:

·         مشکلات کنونی جامعه بشری ناشی از حاکمیت غیرمتقین بر مراکز جهانی است. این افراد تقوای الهی و حقیقت انسانی خود را فراموش کرده‌اند و راه را برای تسلط شیطان بر عمل و اندیشه خود باز کرده‌اند. وضعیت کنونی جامعه بشری و اشغالگری‌ها، تجاوزها و تبعیض‌هایی که وجود دارد، ناشی از این است که عده‌ای که خدا و خود را فراموش کرده‌اند و فاقد تقوای الهی هستند، بر مراکز جهانی حاکم شده‌اند و آن‌ها به واعظ الهی توجه نمی‌کنند و موعظه نمی‌پذیرند.

·          از همین جا و از زبان شما خطاب به این قدرت‌های فاسد حاکم بر جهان می‌گوییم که ما شما را نصیحت می‌کنید، تقوای الهی پیشه کنید و اگر به واعظ الهی توجه نکنید، دست تقدیر الهی سنت‌های الهی و دست قدرت ملت‌ها به‌زودی شما را از مراکز قدرت به زیر خواهد کشاند.

·         مشکل آب کشاورزان این منطقه را ان‌شاالله حل می‌کنیم حتی اگر لازم باشد از دریای مازندان آب به این منطقه بکشیم.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.