ایده هایی برای پاییزی کردن دکوراسیون میز نهارخوری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بهترین راه برای تزئین و درست کردن یک دسته گل مناسب با فصل پائیز این است که تعدادی گل های زرد و نارنجی را در کنار هم قرار داده و میان آنها برگ های خشک پائیزی و گل هایی به شکل شکوفه ی خشک شده قرار دهید.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران در اینجا انواع تزئینات پائیزی بسیار ساده و راحت و در عین حال زیبا را به شما یاد می دهیم که می توانید از آنها بهره ببرید.


گلدان پائیزی

یک گلدان شیشه ای ساده را در نظر بگیرید و شاخ و برگ های به رنگ زرد و نارنجی را داخل آن به زیبایی قرار دهید.به این ترتیب یک دسته گل بسیار زیبا را داخل این گلدان قرار داده و در نهایت یک دکور بسیار زیبا متناسب با فصل پائیز را درست کرده اید.

دسته گل پاییزی 

بهترین راه برای تزئین و درست کردن یک دسته گل مناسب با فصل پائیز این است که تعدادی گل های زرد و نارنجی را در کنار هم قرار داده و میان آنها برگ های خشک پائیزی و گل هایی به شکل شکوفه ی خشک شده قرار دهید. 

کاسه گل  پائیزی

این مدل دکور بسیار زیبا و جذاب و متناسب با طبیعت پائیزی بوده و بسیار مدرن و کلاسیک می باشد . این کاسه را به مانند گنجه ای در نظر بگیرید و داخل آن را پر از گل های خشک کنید. مهم نیست که چیدمان این گل ها چگونه باشد، باید تمام این گل های ریز را به صورتی نامرتب داخل کاسه بریزیم.

گلدان کدوی پائیزی

گل های زیبای پاییزی را داخل کدو قرار دهید .این گل ها باید در انواع رنگ های پائیزی مانند رنگ ارغوانی روشن ، نارنجی و زرد باشند .

کدو تنبل سفید 

دکوراسیون روی میز خود را با ظروف سفید رنگ تزئین کرده و لابه لای آنها کدوهای سفید رنگی را قرار داده و به صورت تک تک داخل هر کدام از آنها یک شاخه پائیزی قرار دهید.

 

کدو تنبل تزئینی

کدو تنبل برای تزئینات متناسب با فصل پائیز بسیار مناسب می باشد .برای این طراحی می توانید از انواع شاخه های گندم خشک شده استفاده کنید و داخل تمامی آنها را با این شاخه های گندم پر کنید.

میز پائیزی

یک برگ بسیار بزرگ از رنگ های مایل به پائیز درست کرده و آن را روی میز بیاندازید و در نهایت روی آن را با انواع ظرف ها و کدوهای پائیزی تزئین کنید.

بشقاب های پائیزی

این مدل تزئین بشقاب ها علاوه بر ساده بودن بسیار هم زیبا می باشند. به ترتیب سه بشقاب در سه اندازه را در نظر گرفته و آنها را روی هم قرار داده و تعداد کمی شاخ و برگ پائیزی را داخل آنها قرار می دهیم. در لابه لای طبقات از فنجان های یک اندازه استفاده شده است.

گلدان های نباتی 

این گلدان ها با استفاده از سبزیجاتی مانند فلفل درست شده اند که در ابتدا داخل تمامی آنها را خالی کرده ایم و در نهایت انواع گل های زیبای پائیزی را داخل آنها قرار داده و در نهایت یک تزئینی بسیار زیبا درست کرده ایم و در آخر هم هر کدام از این فلفل ها را در بشقاب های کوچکی قرار داده ایم.

کدو تنبل نارنجی

این کدو تنبل با استفاده از برگ های پائیزی تزئین شده است .دور تا دور آن با برگ های بزرگ پر شده است و در نهایت روی یک پایه ای قرار داده شده که زیر آن هم با برگ تزئین شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.