ایرادات تیپ و لباس کفاشیان در مراسم AFC!

۱۳م آذر ،

ویسی در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین فدراسیون آسیا هم گفت: «ابتدا باید این موفقیت را به فدراسیون کفاشیان تبریک بگویم.اما در مورد تیپ کفاشیان باید بگویم من تیپ علی کفاشیان در هنگام دریافت جایزه را دوست نداشتم

ممتازنیوز: پیکان همچنان با نتایجی که می گیرد نتوانسته خودش را از تیم های انتهای جدولی جدا کند. آنها امروز با تیم بحران زده صنعت نفت بازی می کنند. ویسی در کنفرانس قبل از بازی در مورد معاوضه ایمان مبعلی با سامان آقازمانی گفت: «من مبعلی را با اینیستا عوض نمی کنم. او را به سختی به دست آورده ایم. ما ۳ و ۴ بازیکن بزرگ و قابل احترام داریم. قرار نبود ما سامان آقازمانی را با مبعلی معاوضه کنیم. اگر قرار بر معاوضه باشد آمدن آقازمانی به پیکان منتفی است. میلاد میداودی را از استقلال می خواهیم و با او صحبت کرده ایم. صحبت های اولیه با این بازیکن شده است. البته نمی توانیم میداودی را با بازیکنی جابجا کنیم چون ما بازیکنی که به درد استقلال بخورد را نداریم، مگر آنکه من و قلعه نویی جابجا شویم.»

ایرادات تیپ و لباس کفاشیان در مراسم AFC!

او در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین فدراسیون آسیا هم گفت: «ابتدا باید این موفقیت را به فدراسیون کفاشیان تبریک بگویم. اینکه بعضی ها می گویند حقمان نبود که بهترین فدراسیون آسیا شویم درست. نیست. گاهی اوقات در یک بازی هم ممکن است پیروز شویم که حقمان نباشد اما به خاطر آن پیروزی تبریک می گوییم. البته به نظر من حق فدراسیون ما بود که برترین شود اما در مورد تیپ کفاشیان باید بگویم من تیپ علی کفاشیان در هنگام دریافت جایزه را دوست نداشتم. تیپ بسیار مهم است. او به عنوان رئیس فدراسیون ما در آن مراسم شرکت کرد و اگر لباسش مناسب تر بود فدراسیون ما خوشگل تر می شد.»

منبع:هفت صبح


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.