ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) تا ۷۰ درصد تخفیف مودم وایمکس و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان اعطا میکند

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) تا ۷۰ درصد تخفیف مودم وایمکس و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان اعطا میکند

 
 
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) اعلام کرد مودم های وایمکس خود را با تخفیفی ویژه تا ۷۰ درصدی واگذار می کند و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه نیز به مشترکان جدید خود هدیه می دهد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مودم های وای فای و USB وایمکس ایرانسل در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه با تخفیف ویژه واگذار می شوند بطوریکه مودم های USB با تخفیف ۷۰ درصدی به قیمت ۲۹۹ هزار ریال و مودم های وای فای با تخفیف ۵۰ درصدی به قیمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ریال فروخته می شوند.
قیمت این مودم ها بدون احتساب ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده است و مراحل ثبت نام و عملیات پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت نام انجام شود و در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی هر نفر تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می شود.
ثبت نام سرویس وایمکس ایرانسل از طریق مراجعه به بخش ثبت نام پورتال وایمکس ایرانسل در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل که اسامی آنها در وبسایت ایرانسل آمده است و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن می باشد.arashy
 
ایرانسل همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه ۹۱ به مشترکین جدید خود هدیه می‌دهد.
به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، ایرانسل به تمامی مشترکینی که تا روزهای ۷ و ۸ مهر ماه ۹۱ ثبت‌نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در یکی از این روزها اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار کنند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه با اعتبار یک ماهه هدیه می‌دهد.
همچنین مشترکین جدید می‌توانند علاوه بر برخورداری از سیم‌کارت هدیه که در قالب یک بسته تحت عنوان سیمکارت دوقلو عرضه میشود، ۵۰درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر ۷روزه با اولین شارژ، ۱۵درصد تخفیف ۹۰ روزه مکالمه بین سیمکارت اصلی و هدیه، شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا ۳۰ آذر، ۵۰مگابایت فضای آزاد باری پست الکترونیک ایرانسل و یک آهنگ پیشواز رایگان یکماهه بهره‌مند شوند.
مشترکان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح های تخفیفی به نشانی www.irancell.ir مراجعه کنند.
 
براساس این گزارش، دریافت فهرست و نحوه دریافت محصولات مناسبتی ویترین ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه ۸۴۲۰ ممکن می باشد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.