ایرانی ها نوروز امسال ۸میلیارد پیامک ارسال کردند

۷فروردین ۱۳،

 

معاون فنی و مهندسی ایرانسل گفت : مشترکان ایرانسل در بازه زمانی یک ساعته یعنی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ چهارشنبه (۳۰ اسفند) ۷۷ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۴۷۰ پیامک ارسال کردند.
 
آقای عینی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود:  ایرانسلی ها در بازه زمانی ۴۸ ساعته یعنی از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۹ اسفند تا ساعت ۲۰ پنج شنبه اول فروردین یک میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۶۹ پیامک ارسال کردند.
وی گفت: همچنین در بازه زمانی شش روزه یعنی از سه شنبه ۲۹ اسفند تا یکشنبه ۴ فروردین ، مشترکان ایرانسل ۳ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۷۱۳ پیامک ارسال کردند.
عینی پور ضریب نفوذ پیامک ها را با موفقیت بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد.
همچنین مشترکین همراه اول با بیش از ۴ میلیارد پیامک به استقبال سال نو رفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین همراه اول در ۴۸ ساعت (از ساعت ۱۰ روز ۲۹ اسفند تا ۱۰صبح اول فروردین ) با تبادل دو میلیارد و۱۸۷ میلیون و۸۵۱ هزار و ۲۲۳پیامک، به استقبال سال تازه رفتند. این در حالی است که در نوروز قبل، در همین بازه زمانی، کمی بیش از یک میلیارد پیامک رد و بدل شده بود.
همچنین همراه اولی ها در بازه زمانی ۳۶ ساعته (۱۰صبح ۲۹ اسفند تا ساعت ۲۲ روز ۳۰ اسفند) دو میلیارد و ۱۲ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۱۲۵ پیامک مبادله کردند.
اوج تبادل پیامک در شبکه همراه اول، ساعت ۱۴ تا ۱۵روز چهارشنبه ۳۰ اسفند بوده که در این یکساعت ۱۰۹میلیون و ۳۵۷ هزار و۴۶ پیامک مبادله شده است .
همچنین در شش روز تعطیلات نوروزی (از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین)، در شبکه همراه اول چهار میلیارد و ۹۳ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۶۳۵پیامک مبادله شده که ضریب موفقیت آنها در مراکز تبادل پیامک ۹۸٫۴ درصد بوده است. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.