ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی مستکبران ایستاده است

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام ‘محمدقاسم وفا’ روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی همدان افزود: تلاش و کوشش جوانان این مرز بوم موجب شده که مسوولان سیاسی کشور در جوامع بین المللی محکم از حق ملت ایران دفاع کنند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه انقلاب و ملت با بصیرت و ولایتمدار در برابر دشمنان صف آرایی کرده در حالی که دیگر کشورهای جهان قدرت ایستادگی در برابر زورگویان را ندارند.

رییس عقیدتی سیاسی نزاجا اظهار کرد: ملت ایران برای سربلندی این کشور اسلامی باید همواره در حال قیام بوده و سربازان نیز با تلاش شبانه روزی، خود را برای انجام ماموریت های محوله آماده کنند.

حجت الاسلام وفا یکی از مسوولیت های محوری عقیدتی و سیاسی را پیاده کردن فرهنگ قرآن در پادگان ها دانست و گفت: ۵۵۰ نفر از کارکنان کادر و سربازان وظیفه نیروی زمینی ارتش از حافظان قرآن بین یک تا ۳۰ جزء هستند.

این مقام مسوول افزود: خواندن و حفظ قرآن تاثیر بسزایی در زندگی افراد می گذارد به گونه ای که قاریان کتاب آسمانی هیچوقت درگیر ناهنجاری های اجتماعی نمی شوند.

وی با ذکر اینکه آیات قرآن انسان ساز است به بیان اهمیت تلاوت قرآن، شرکت در نماز جماعت بویژه شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پرداخت و افزود: تربیت شدگان قرآن هیچگاه در برابر کید و حیله های دشمن اسیر نمی شوند.

در این آیین حجت الاسلام ‘علی محمدی’ به عنوان رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی معرفی و از حجت الاسلام ‘محمد اکبری’ رییس پیشین این اداره تقدیر شد.

۷۵۲۵/۵۷۶/ ۶۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۹۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.