ایران اسلامی شادمان در شب میلاد پیامبر رحمت و برکت

۰۹ام بهمن ،

ایران اسلامی در شب میلاد دو نور مشحون از سرور و شادمانی است و ارادتمندان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) را جشن می گیرند.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، حال و هوای مشهد الرضا بویژه بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)در آستانه میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)و امام صادق (ع) وصف ناپذیر است.

ویژه برنامه‌های مراسم جشن به مناسبت هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشاء تا دهم بهمن‌ماه در رواق بزرگ امام خمینی(ره)  برگزار می‌شود.

مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در دهم بهمن‌ از ساعت ۹ تا  ۱۰ و ۳۰ دقیقه در تالار اماکن متبرکه واقع در صحن آزادی و از ساعت ۱۰ و ۳۰  تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه  نیز در رواق بزرگ امام خمینی(ره) با مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین شرفی برگزار می‌شود.

در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) نیز مراسم جشن و سرور برپاست و سخنرانان و مدیحه سرایان به بیان مناقب و فضایل  پیامبر عظیم الشان  اسلام حضرت محمد (ص) و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) می پردازند .

جشن ولادت پیامبر اکرم ( ص) در سومین حرم اهل بیت در شیراز نیز با آیین‌های مولودخوانی  ولادت فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) در حال برگزاری است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.