«ایران ایر» هواپیمایش را دنبال ملی پوشان والیبال نفرستاد/ بچه ها خسته و کوفته به دیدار آلمان می روند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – بویینگ ۷۴۷ هواپیمایی ایران ایر همچنان در تهران است و والیبالیست ها چیزی نمانده بود از سفر به تهران باز بمانند.

به گزارش ممتاز ؛ اعضای تیم ملی والیبال کشورمان که با پیروزی های غرورانگیزشان سبب افزایش روحیه نشاط ملی شده اند همچنان در دل بی مهری مسئولان به کارشان ادامه می دهند.

اگرچه هفته قبل هیات دولت مصوب کرد تا هواپیمایی ایران ایر یک فروند از هواپیماهای بویینگ ۷۴۷ خود را به هاوانا بفرستد تا ملی پوشان والیبال را بلافاصله بعد از پرواز دوم شان با کوبا به تهران بیاورد و آنها را از سرگردانی میان زمین و هوا نجات دهد ، این هواپیما از تهران پرواز نکرده است. محمدرضا داورزنی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش متاسفانه هواپیما هنوز از تهران پرواز نکرده است و بچه ها احتمالا خسته و کوفته برای بازی با آلمان به تهران می رسند. » او دربارهٔ سبب نرفتن پرواز به دنبال ملی پوشان هم گفت:« به ما اعلام کردند غیر از عربستان ، دیگر کشورهایی که پرواز باید از آنها عبور کند ، مجوز پرواز را به هواپیما نداده اند و به همین سبب تا حالا هواپیما نرفته است.»

البته این مشکل چیزی نمانده بود سبب شود ملی پوشان والیبال ایران کلا از بازگشت به تهران باز بمانند. ابتدا قرار بود آنها راهی روسیه شوند و با یک روز توقف به تهران بیایند. این بلیت ها به بهانه پرواز چارتر تیم ملی لغو شدند اما با نرفتن هواپیما فدراسیونی ها خوش شانس بودند که باری دیگر توانستند این بلیت ها را رزرو کنند.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.