ایران برای دومین بار مصر را شکست داد

به گزارش ایرنا، ملی پوشان والیبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در دومین مسابقه خود مقابل مصر در شهر قاهره به میدان رفتند و در نهایت با نتیجه سه بر یک از سد این تیم گذشتند.

شاگردان ‘خولیو ولاسکو’ ست نخست این مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا با توجه به برتری سه بر صفر در مسابقه اول، راهی دور بعدی زیرگروه لیگ جهانی شوند.

پس از این ست، سرمربی تیم ملی ایران به تدریج بازیکنان اصلی را بیرون کشید تا نفرات ذخیره هم فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود داشته باشند.

ست دوم این بازی با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود میزبان رقم خورد، اما ایران ست های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا در مجموع به برتری سه بر یک دست یابد.

به این ترتیب ایران با کسب دو پیروزی پیاپی، از سد مصر گذشت تا راهی مرحله بعدی زیرگروه لیگ جهانی شود.

محمد موسوی، علیرضا نادی، حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سعید معروف و فرهاد ظریف بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند.

امیر غفور، آرش کشاورزی، مهدی مهدوی، مجتبی میرزاجانپور و سعید مصطفی وند نیز بازیکنان ذخیره ایران بودند که در ست های مختلف وارد میدان شدند.

ایران در دور بعدی باید در روزهای ۱۷ و ۱۹ شهریور در تهران به مصاف ژاپن برود و در صورت برتری مقابل این تیم سهمیه حضور در لیگ جهانی سال ۲۰۲۴ را به دست خواهد آورد.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۶۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.