ایران بزرگترین قدرت سیاسی و امنیتی منطقه است

فروردین ۱۴۰۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درحال حاضر پس از وقوع انقلاب اسلامی باید بیداری دوم در کشورمان در حوزه اقتصاد و فرهنگ ایجاد شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعزامی به قشم؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم اختتامیه دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ گفت: امیدوارم تا برگزاری اینگونه همایش‌ها این همکاری بین رسانه‌ها و دبیرخانه مجمع تشخیص برای پیشبرد اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ادامه پیدا کند و ما تا آخرین لحظه نیاز به امیدبخشی را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: مسئله اساسی ما این است که ما تا به امروز انقلاب هزینه‌های بسیاری را داده‌ایم و ملت ایران فداکاری بزرگی را در دهه اول انقلاب انجام داده است اما هنوز نتوانسته‌اند به هدف خود برسد که امیدواریم این کار ادامه پیدا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز با اطمینان به شما می‌گویم جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت سیاسی و امنیتی منطقه است و جزو ده کشور برتر جهان از لحاظ نظامی محسوب می‌شود ولی متأسفانه در حوزه اقتصاد یک عدم توازن وجود دارد که باید عظم و اراده ملی را به کار گرفت و انقلاب بزرگی را در عرصه اقتصاد و فرهنگ ایجاد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه ما برای موفقیت در عرصه اقتصاد و فرهنگ به بیداری دوم نیاز داریم تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم در مسیر سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ به صورت جدی گام بر‌داریم لذا تدریجی حرکت کردن به سمت سند چشم‌انداز به این معناست که ما با شتاب بیشتری در این مسیر گام بر‌داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار داشت: امروز رسانه‌ها نقش مهمی را در پیشبرد اهداف کشور برعهده دارند و به طور حتم می‌توانند مجمع تشخیص مصلحت نظام را در پیشبرد سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ به کار ببندند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.