ایران به دنبال ایفای نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه است

۱۸فروردین۱۳،

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همکاری‌های اقتصادی میان ایران و نیکاراگوئه، تصریح کرد: ایران به دنبال ایفای نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه است.

به گزارش حوزه پارلمانممتازنیوز، علی لاریجانی در نشست خبری مشترک با حضور رنه‌نونز رئیس مجلس نیکاراگوئه در جمع خبرنگاران، گفت: از رئیس مجلس نیکاراگوئه که دعوت ما را پذیرفتند تشکرمی کنیم و سبب مسرت است که مذاکرات با ایشان بسیار سودمند و مفید بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه نیکاراگوئه یک کشور انقلابی و دوست و برادر ماست و در مجامع بین المللی نیز نگاه صمیمانه بین ایران و این کشور وجود دارد، گفت وگو با رئیس مجلس این کشور چند بخش داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به علاقمندی موجود میان دو کشور، همکاری های پارلمانی افزایش پیدا خواهد کرد و همکاری های سیاسی در حوزه های بین المللی نیز رو به رشد خواهد بود زیرا ایران و نیکاراگوئه نگاه نزدیک به یکدیگر دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور بیان کرد: ایران می خواهد نقش مکمل در اقتصاد نیکاراگوئه داشته باشد و در دیدار اینجانب با رئیس مجلس نیکاراگوئه زمینه‌های مختلف بررسی شد و امیدواریم سفر رنه نونز سبب گشایش در عرصه های مختلف شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.