ایران در بسکتبال هم کره را برد/ حامد حدادی ستاره ۳۴ امتیازی تیم ملی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – پایگاه اینترنتی فدراسیون بسکتبال نوشت:

تیم ملی ایران در بازی چهارم خود در رقابت‌های ویلیام جونز به مصاف تیم بدون شکست کره جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۶۸ اولین شکست چشم بادامی‌ها را رقم بزند و با یک بازی کمتر از کره به صدر جدول صعود کند.

تیم ملی ایران در آغاز بازی با ترکیب اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و حامد آفاق به میدان رفت و در همان ابتدای کوارتر اول با ارائه یک بازی تهاجمی اجازه نداد کره‌ای‌ها بازی را در دست بگیرند. کوارتر اول با نتیجه ۱۶ – ۲۶ به پایان رسید.

در کوارتر دوم، تیم کره جنوبی که در ۴ بازی قبل خود تیم‌های مصر، چین تایپهB، منتخب آمریکا و لبنان را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، حملات خود را افزایش داد ولی با اختلاف یک امتیاز و نتیجه ۱۷ – ۱۸ مغلوب شد تا در نهایت نیمه اول با برتری ۳۳ – ۴۴ ایران به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، بازیکنان کره برای جبران امتیازات از دست رفته به آب و آتش زدند اما دفاع تیمی خوب ایران در ابتدا اجازه نداد تا بتوانند برتری محسوسی در زمین داشته باشند به‌نحوی که تلاش هر ۲ تیم، تساوی ۱۶ – ۱۶ را در کوارتر سوم به‌دنبال داشت.

با وجود برتری تیم کره در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۹ – ۱۱ این تیم ایران بود که موفق شد با ثبت چهارمین پیروزی خود در سی و پنجمین دوره رقابت‌های ویلیام جونز به‌جای کره در صدر جدول جای گیرد.

کادر فنی تیم ملی در این دیدار به سامان ویسی، امیر صدیقی و اصغر کاردوست استراحت دادند. در دیدار مقابل کره، حامد حدادی با ثبت ۳۴ امتیاز و ۱۵ ریباند عملکرد بسیار خوبی داشت و به‌دنبال او صمد نیکخواه بهرامی ۱۰، حامد سهراب‌نژاد ۷ و مهدی کامرانی و محمد جمشیدی ۶ امتیاز از ۷۱ امتیاز ایران را به نام خود ثبت کردند.

ملی‌پوشان ایران بازی پنجم خود را ساعت ۱۳:۳۰ امروز (پنج‌شنبه ۲۰ تیر) مقابل تیم ژاپن برگزار می‌کنند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.