ایران در کاخ سفید نفوذ کرده است/اتهام زنی جدید صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی ” واشتنگتن پست” امروز با پرداختن به موضوع دریافت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از سوی “دیوید پلوف” از یک شرکتی که با ایران در زمینه مخابراتی همکاری می کند ضمن انتقاد از عملکرد دولت اوباما اعلام کرد ایران درمیان نزدیکترین یاران و حلقه های ارتباطی رئیس جمهور آمریکا نفوذ کرده است.

“دیوید پلوف” رئیس ستاد انتخاباتی اوباما در مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ بوده است که پس از آمدن اوباما به کاخ سفید همراه با او به کاخ سفید آمده است. 

همچنین “جنیفر روبین” گزارشگر روزنامه “واشنگتن پست” با اشاره به مصاحبه خود با سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از سردرگمی مقامات آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران خبر داد با انتشار مقاله ای در این خصوص نوشت : سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران راه به جایی نخواهد برد.

روزنامه صهیونیستی ” هاآرتص” به نقل از سفیر این رژیم در آمریکا در جنجالی رسانه ای علیه ایران مدعی شد که ایران در حمله به نیروهای مصری در صحرای سینا دست داشته است  در صورتی که خود رژیم صهیونیستی بیشترین سود را از حمله تروریستی به نیروهای مصری در صحرای سینا می برد تا با این بهانه بتواند دولت مصر را به بستن گذرگاه رفح که بعد از روی کار آمدن اسلامگراها در مصر باز شده بود ترغیب کند. 

روزنامه ” دیلی استار ” به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اینکه حزب الله همپیمان و متحد منطقه ای ایران است به وحشت صهیونیستها از توان موشکی حزب الله لبنان پرداخته و به نقل از یک مقام دولتی ارشد رژیم صهیونیستی نوشت : تحقیقات امنیتی نشان می دهد که بزرگترین تهدید برای این رژیم موشکهای حزب الله است که اسرائیل یارای مقابله با آنها را ندارد.

 روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست ” با پرداختن به اعترافات عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد بدون تکذیب اعترافات مذکورکه بیانگر نقش داشتن رژیم صهیونیستی در این ترورها بود نوشت : هرچند آمریکا دست داشتن در این ترورها را رد کرده است، اما اسرائیل در این خصوص سکوت اختیار کرده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.