ایران میزبان هشتمین دوره رقابت های کاراته جام ایران زمین

۲۴م آذر ،

هشتمین دوره پیکارهای کاراته سبک شوتوکان WSKF‌ به نام جام ایران زمین از چهارشنبه ۲۹ آذر به مدت ۴ به میزبانی کشورمان برگزار می گردد.

احمد صافی در خصوص پیکارهای جام ایران زمین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هشتمین دوره رقابت های بین المللی کاراته سبک شوتوکان WSKF‌ با عنوان جام ایران زمین از چهارشنبه ۲۹ آذر در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می گردد.

رئیس سبک شوتوکان WDKF افزود: برای برگزاری این مسابقات کاسویا رئیس جهانی سبک شوتوکان WSKF‌از ژاپن و سیروس مدنی و همسرش فریبا مدنی سرکنسول داوری از آمریکا نیز به ایران می آیند که در کنار برگزاری مسابقات از دانش فنی این اساتید استفاده می کنیم.

صافی گفت: پنجشنبه ۳۰ آذر سمینار فنی برای بانوان برگزار می گردد و جمعه یکم دی مسابقات بانوان را در مجتمع ورزشی معلم داریم.

جمعه یکم دی نیز سمینار فنی آقایان برگزار می گردد و شنبه دوم دی نیز رقابت های آقایان را خواهیم داشت.

سوم دی نیز ارتقا دان کاراته کاهای سبک شوتوکان WSKF از دان ۳ تا دان ۶ می باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات با حضور نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان این سبک در بخش های کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته تیمی و انفرادی انجام می گردد.

برای این رقابت ها تا کنون کشورهای کره، عراق، گرجستان اعلام آمادگی و حضور کرده اند که پیش بینی می گردد تا هنگام مسابقات تعداد کشورهای شرکت کننده به ۷ کشور ارتقا یابد.

رئیس سبک شوتوکان WSKF اظهار داشت: این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، فدراسیون کاراته و سبک شوتوکان WSKF‌برگزار می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.