ایران هرگونه تهدید و حمله نظامی را با وسعتی فراتر پاسخ می‌دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی قدرتمندتر از ادوار گذشته و در آمادگی کامل است و هر گونه تهدید و یا حمله نظامی را با وسعتی فراتر از آنچه آنها فکر می‌کنند پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،حسین طلا  اظهار داشت: مسئولین آمریکا قبل از تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران بهتر است تاریخ انقلاب را مرور کنند.

وی ادامه داد: آنان باید از تاریخ درس بگیرند زیرا پس از هر تهدید و یا اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده‌اند. گویا مسئولان آمریکایی شکست طبس را فراموش کرده‌اند.

طلا افزود: آنها می‌گویند اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد از گزینه نظامی استفاده می‌کنیم. امیدواریم لااقل این حرفشان راست باشد زیرا مردم ما ۳۵ سال است منتظر چنین حماقتی از آنها هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قدرتمندتر از ادوار گذشته و در آمادگی کامل است و هر گونه تهدید و یا حمله نظامی را با وسعتی فراتر از آنچه آنها فکر می‌کنند پاسخ خواهند داد.

وی یادآور شد: تاریخ آمریکا بر پایه جنگ و تجاوز شکل گرفته است و به همین دلیل نیز آنها مجبورند برای حفظ انسجام داخلی خود هر چند وقت یکبار کشوری را تهدید به حمله نظامی کند. جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح‌طلب و هیچگاه نیازی نداشته تا کشوری را تهدید کند اما این به معنای آن نیست که در مقابل تهدیدات جوابی نخواهد داد.

طلا افزود: برخلاف تصور آنها هیچگونه اختلافی در گروه‌های سیاسی داخلی ایران وجود ندارد و آنها نباید فکر کنند مردم و گروه‌های سیاسی بر اساس جدایی از یکدیگر هستند بلکه در زمان تهدید علیه نظام تمام سلایق و نظرات به دور از تمام اختلافات بر سر یک موضوع وحدت دارند و آن زدن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنها خودشان نیز می‌دانند اولین حماقتشان نه تنها باعث این خواهد شد که ایران تبدیل به گورستان سرهای سربازانشان شود بلکه تمام منافع نامشروعشان در منطقه نیز با خاک یکسان خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.