ایران و صربستان بدنبال افزایش همکاری‌های دوجانبه

رئیس جمهور کشورمان و رئیس جمهور صربستان در مکالمه تلفنی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و بی شمار توسعه همکاری‌های تهران – بلگراد، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحکیم هرچه بیشتر روابط دو کشور بویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

ایران و صربستان بدنبال افزایش همکاری‌های دوجانبه

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران ، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان ، توسعه و تحکیم بخشد.

رئیسی با اشاره به اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای برای توسعه سطح همکاری‌های دو کشور وجود دارد گفت: توسعه همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، منافع متقابلی برای دو کشور دارد که باید شناسایی و فعال شوند.

الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر اینکه دو کشور از زمینه های گسترده‌ای برای توسعه سطح روابط برخوردار هستند، گفت: بلگراد بدنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

رئیس جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مواضع مستقلی داشته است و بر این مبنا می‌توانیم در مسایل بین المللی همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.